Nie jesteś zalogowany na forum.
NEWS | ŚWIAT
| KONTAKT
|
Strony: 1
Wątek zamknięty
Pierwsza sprawa, na forum w technikach rangi D Fuuton znajduje się Fuuton: Shinkugyoku o takim opisie:
Jednak proszę was, technika Danzo wypuszczona na Sasuke miałaby mieć rangę D? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć, proponuje ją dać na rangę A oraz zmienić opis techniki:
Ponieważ otrzymałem pewną informację, że dla różnorodności można brać fillery (chyba, że brzmią na prawdę do kitu i bezsensu) to postanowiłem wypisać propozycję technik:
Fuuton: Kūki misairu (B)
Technika polega na stworzeniu dużej ilości kul powietrznych wielkości pięści, jednak technika ma wystarczającą siłę aby zatrzymać całą grupę shinobi, jedna kula zadaje średnie obrażenia. Wykonanie techniki wymaga nabrania w płuca odpowiedniej ilości powietrza, następnie całość wypuszczana jest w taki sposób by stworzyć kule powietrzne z prędkością 40.
10 kul - 4.000 chakry
15 kul - 6.000 chakry
20 kul - 9.000 chakry
30 kul - 13.000 chakry
40 kul - 18.000 chakry
Odcinek 253 Nagato
Fuuton: Kattu (B)
Użytkownik wykonuję cięcie palcami ręki poziomo tworząc 5 tnących linii, które łączą się po przeleceniu 5m w jedno grube ostrze wiatru zdolne zatrzymać ruchy Susanno, jednak nie na tyle mocne by przebić się przez jego obronę. Prędkość techniki określa się na 50 punktów. Wykonanie techniki jest natychmiastowe.
Chakra: 6.000
Rozdział 479 Danzo
Fuuton: Shinkūha (B)
Użytkownik nabiera do ust powietrza i wydmuchuję mocno na zewnątrz, technika działa tylko wtedy gdy użytkownik szybko się obraca wspomagany siłą techniki dlatego wymagana jest zręczność na poziomie 35 punktów statystyk. Użytkownik wysyła skompresowane powietrze dookoła siebie na odległość 15 metrów powodując silne cięcia na ciałach shinobi znajdujących się w zasięgu. Przeciwnik, który posiada szybkość na poziomie 30 punktów, reakcję na poziomie 35 punktów oraz zręczność większą, bądź równą 25 punktów jest w stanie unikać cięć.
Chakra: 7.000
Rozdział 456 Danzo
Fuuton: Shinkū Taigyoku (A)
Technika bazuje na Fuuton: Shinkugyoku, jednak po skompresowaniu w płucach powietrza użytkownik nie dzieli jej na kilka wiązek a kompresuje w jedną, dużą kulę którą wypuszcza na przeciwnika. Kula rośnie o 2 metry za każdy 1 metr przebytej drogi. Siła technika może zatrzymać ruchy Susanno, jednak tylko na czas jej trwania czyli chwilowo. W przypadku summonów, z łatwością może je odesłać z powrotem dzięki tej technice. Prędkość techniki określa się na 40 punktów szybkości.
Chakra: 12.000
Rozdział 477 Danzo
Fūton: Suiran Reppū (C)
Technika polega na nasyceniu chakrą wiatru broni znajdującej się nawet 10 metrów od użytkownika. Nasycenie trwa 2 sekundy, potem można daną bronią dowolnie sterować. Technika wymaga jednak trzymania 1 pieczęci. Broń nasączona techniką zadaje dużo większe obrażenia, jest szybsza i ostrzejsza. Szybkość broni w technice wynosi 40 punktów szybkości.
Chakra za broń: 1.000
Odcinek 68 Asuma
Offline
1. To prawda i mega się dziwiłem czemu to jest na D, jak sasek ledwo tego unikał xD
Ale ja dał bym ją na B i nie określał sztywno stat do uników.
2. No spoko
3. Za mała prędkość - jednak fuutony powinny być mega szybkie. Przynajmniej 70
4. Spoko, tylko dziwny opis
5. Znowu dziwnie mała szybkość i jak dla mnie powinna być podłączona do tej wyżej, tylko możliwość użycia od nin A
6. To jest strasznie dziwne. Neutral
Offline
Fajnie, że zacząłeś uwzględniać szybkość w technikach . To wiele pomoże.
Co do ostatniej techniki: Hmm ... tylko Kastety i chakra za utrzymanie obowiązkowo. Co do pierwszej techniki: ta technika jest na D, ponieważ jej siła w realiach forumowych wcale nie różni się od Housenki. Housenkę jest banalnie uniknąć. Tego też. Housenka nie ma dimejdża, to też nie ma. Dlatego to jest na D. Ktoś może powiedzieć, że Sasek ledwo tego unikał w anime. Chciałbym jednak zaznaczyć, że Danzou był bardzo potężnym wojownikiem i dlatego ta technika była tak mocna. Gdyby Sasek używał wtedy Housenki to Danzo też miałby problem z jej uniknięciem i wtedy też poprosilibyście o buffy dla tej techniki?
Reasumując, pierwsza technika zostaje. Wszystko inne może wejść. Moim zdaniem ofc.
Offline
Offline
Offline
Offline
Moim zdaniem wszystkie propozycje są git, jedyne d czego bym się przyczepił to sztywne statystyki wymagane do uniku.
Ktoś kto posiada większą reakcję niż wymagana a mniejszą szybkość dałby radę uniknąć techniki, jednak gdy staty będą sztywne to nici z tego.
Offline
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty