Nie jesteś zalogowany na forum.
NEWS | ŚWIAT
KONTAKT
|
Strony: 1
Wątek zamknięty
Sage Modo: Kaeru
Sage Modo to zaawansowana umiejętność przeznaczona dla najbardziej utalentowanych oraz wytrwałych shinobi. Shinobi pozostaje przez kilka chwil w bezruchu i mocno się skupia, aby skumulować otaczającą go energię natury. Owa energia łączy się z układem chakry użytkownika tworząc nowy rodzaj mocy oraz przenosząc go na zupełnie nowy poziom - Senjutsu. Po zakończeniu procesu kumulowania energii natury, ciało posiadacza nabiera nieco żabich cech (np. ropusze oczy), lecz im dłuższa praktyka Sage Modo tym mniej będzie występować podobnych zmian. Co najważniejsze, pojawia się umiejętność wyczuwania chakry w otoczeniu, ciało użytkownika przestaje odczuwać ból, a jego możliwości bojowe ulegają znacznemu rozwinięciu. Ponadto, otrzymuje on dostęp do szerokiej gamy technik Senjutsu - potężnych jutsu, do wykonania których używa się chakry zmieszanej z energią natury. Aby użyć Sage Modo użytkownik musi pozostać przez jakiś czas w bezruchu. Po upływie tego czasu, otrzymuje on ilość chakry Senjutsu równą połowie swoich normalnych zasobów chakry (np. gdy posiada 60 000 chakry, otrzyma 30 000 chakry Senjutsu) i może już do woli korzystać z technik trybu mędrca. Należy jednak pamiętać o trzech sprawach. Koszt utrzymania Sage Modo w każdej turze wynosi 1000 chakry Senjutsu. Gdy shinobi korzysta z jakichkolwiek technik (zarówno zwykłych, jak i senjutsu) używa do ich wykonania jedynie chakry Senjutsu, chyba że opis mówi inaczej. W momencie, gdy stan chakry Senjutsu osiągnie 0, użytkownik traci Sage Modo i może użyć go ponownie dopiero po następnym skumulowaniu energii natury. Dodatkowo użytkownik pobierając chakrę Senjutsu nie może przekroczyć poziomu jego bazowej chakry (np. gdy posiada 60 000 chakry, może mieć maksymalnie 60 000 chakry senjutsu), gdyż wtedy przemieni się w posąg. Tryb Sage można aktywować za pośrednictwem klona, który zgromadzi za nas potrzebną energię i przekaże ją nam w chwili zniknięcia. W takim wypadku do ciała wraca pełna ilość chakry Sage oraz połowa chakry repliki (zgodnie z zasadami klonowania).
I Poziom
Na tym poziomie użytkownik nie osiągnął pełnej synchronizacji z naturą i nie jest w stanie wykorzystywać tej umiejętności w 100%. Możliwość nauczenia się technik do rangi A włącznie. Czas potrzebny do wejścia w tryb Sage Modo wynosi 30s. Musi on odczekać 3 tury do ponownej możliwości zebrania chakry Sage Modo w przypadku jego dezaktywacji.Na tym poziomie użytkownik dostaje:
+10 do Szybkości
+10 do Witalności
+10 do Reakcji
+10 do Zręczności
II Poziom
Na tym poziomie użytkownik opanował umiejętność w 100%. Jest w stanie idealnie zsynchronizować się z naturą i przez to jest o wiele silniejszy niż na poziomie pierwszym. Możliwość nauczenia się technik do rangi S włącznie. Czas potrzebny do wejścia w tryb Sage Modo wynosi 20s. Musi on odczekać 2 tury do ponownej możliwości zebrania chakry Sage Modo w przypadku jego dezaktywacji.Na tym poziomie użytkownik dostaje:
+20 do Szybkości
+20 do Witalności
+20 do Reakcji
+20 do Zręczności
III Poziom
Na tym poziomie użytkownik skupił się na skróceniu czasu zbierania chakry senjutsu. Czas potrzebny do wejścia w tryb Sage Modo wynosi 10s oraz skraca się o 1s za każde dodatkowe 10 punktów reakcji począwszy od 30. Absolutnym limitem są 3s. Musi on odczekać 1 turę do ponownej możliwości zebrania chakry Sage Modo w przypadku jego dezaktywacji. Dodatkowo jego rozumienie chakry senjutsu zwiększyło się pozwalając na osiągnięcie lepszych rezultatów.Na tym poziomie użytkownik dostaje:
+20 do Szybkości
+30 do Witalności
+20 do Reakcji
+20 do Zręczności
Wymagania: Pakt z Żabami!
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty