Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 19-03-2016 18:56:20

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Sage Mōdo: Kaeru

Sage Modo: Kaeru
34y1936.jpg

Sage Modo to zaawansowana umiejętność przeznaczona dla najbardziej utalentowanych oraz wytrwałych shinobi. Shinobi pozostaje przez kilka chwil w bezruchu i mocno się skupia, aby skumulować otaczającą go energię natury. Owa energia łączy się z układem chakry użytkownika tworząc nowy rodzaj mocy oraz przenosząc go na zupełnie nowy poziom - Senjutsu. Po zakończeniu procesu kumulowania energii natury, ciało posiadacza nabiera nieco żabich cech (np. ropusze oczy), lecz im dłuższa praktyka Sage Modo tym mniej będzie występować podobnych zmian. Co najważniejsze, pojawia się umiejętność wyczuwania chakry w otoczeniu, ciało użytkownika przestaje odczuwać ból, a jego możliwości bojowe ulegają znacznemu rozwinięciu. Ponadto, otrzymuje on dostęp do szerokiej gamy technik Senjutsu - potężnych jutsu, do wykonania których używa się chakry zmieszanej z energią natury.  Aby użyć Sage Modo użytkownik musi pozostać przez jakiś czas w bezruchu. Po upływie tego czasu, otrzymuje on ilość chakry Senjutsu równą połowie swoich normalnych zasobów chakry (np. gdy posiada 60 000 chakry, otrzyma 30 000 chakry Senjutsu) i może już do woli korzystać z technik trybu mędrca. Należy jednak pamiętać o trzech sprawach. Koszt utrzymania Sage Modo w każdej turze wynosi 1000 chakry Senjutsu. Gdy shinobi korzysta z jakichkolwiek technik (zarówno zwykłych, jak i senjutsu) używa do ich wykonania jedynie chakry Senjutsu, chyba że opis mówi inaczej. W momencie, gdy stan chakry Senjutsu osiągnie 0, użytkownik traci Sage Modo i może użyć go ponownie dopiero po następnym skumulowaniu energii natury. Dodatkowo użytkownik pobierając chakrę Senjutsu nie może przekroczyć poziomu jego bazowej chakry (np. gdy posiada 60 000 chakry, może mieć maksymalnie 60 000 chakry senjutsu), gdyż wtedy przemieni się w posąg. Tryb Sage można aktywować za pośrednictwem klona, który zgromadzi za nas potrzebną energię i przekaże ją nam w chwili zniknięcia. W takim wypadku do ciała wraca pełna ilość chakry Sage oraz połowa chakry repliki (zgodnie z zasadami klonowania).

I Poziom
Na tym poziomie użytkownik nie osiągnął pełnej synchronizacji z naturą i nie jest w stanie wykorzystywać tej umiejętności w 100%. Możliwość nauczenia się technik do rangi A włącznie. Czas potrzebny do wejścia w tryb Sage Modo wynosi 30s. Musi on odczekać 3 tury do ponownej możliwości zebrania chakry Sage Modo w przypadku jego dezaktywacji.

Na tym poziomie użytkownik dostaje:
+10 do Szybkości
+10 do Witalności
+10 do Reakcji
+10 do Zręczności

II Poziom
Na tym poziomie użytkownik opanował umiejętność w 100%. Jest w stanie idealnie zsynchronizować się z naturą i przez to jest o wiele silniejszy niż na poziomie pierwszym. Możliwość nauczenia się technik do rangi S włącznie. Czas potrzebny do wejścia w tryb Sage Modo wynosi 20s. Musi on odczekać 2 tury do ponownej możliwości zebrania chakry Sage Modo w przypadku jego dezaktywacji.

Na tym poziomie użytkownik dostaje:
+20 do Szybkości
+20 do Witalności
+20 do Reakcji
+20 do Zręczności

III Poziom
Na tym poziomie użytkownik skupił się na skróceniu czasu zbierania chakry senjutsu. Czas potrzebny do wejścia w tryb Sage Modo wynosi 10s oraz skraca się o 1s za każde dodatkowe 10 punktów reakcji począwszy od 30. Absolutnym limitem są 3s. Musi on odczekać 1 turę do ponownej możliwości zebrania chakry Sage Modo w przypadku jego dezaktywacji. Dodatkowo jego rozumienie chakry senjutsu zwiększyło się pozwalając na osiągnięcie lepszych rezultatów.

Na tym poziomie użytkownik dostaje:
+20 do Szybkości
+30 do Witalności
+20 do Reakcji
+20 do Zręczności

Wymagania: Pakt z Żabami!

Techniki

Gamayudan (C)
lcbl8L6.png
Użytkownik wypluwa dużą ilość oleju. Dzięki trafieniu ofiara się klei i ma problemy z poruszaniem się. Olej ten jest łatwo palny, jednak na czas wypluwania należy trzymać złożony znak w skutek czego połączenie go z techniką Katon nie jest natychmiastowe. W przypadku połączenia go z techniką Katon jej siła jest o rangę wyższa. Nie wymaga aktywnego Sage Modo.
Chakra: 5.000


Senpo: Goemon (A)
xsNbjlE.png
Technika ta do wykonania wymaga przyzwania Fukusaku i Shimy oraz aktywnego Sage Mode.
Użytkownik tworzy dużą ilość oleju a Fukusaku używa techniki wiatru do napędzenia oleju, zaś Shima używa techniki ognia by zapalić olej. W ciągu jednej chwili powierzchnia zostaje wypełniona płonącym olejem o temperaturze tysiąca stopni. Technika jest bardzo szybka, dodatkowa działa na ogromnej połaci terenu.
Chakra: 8.000
Chakra Fukusaku: 6.000
Chakra Shimy: 6.000
Wymaga: Aktywne Sage Mōdo, przyzwani Fukusaku i Shima


Rasenrengan (A)
GQHy2YO.png
Użytkownik tworzy w każdej dłoni po rasenganie. Możliwe jest używanie tej techniki bez aktywnego Sage Mode jednak wtedy każdy rasengan będzie posiadał jedynie siłę zwykłego rasengana z racji, że nie jest wzmocniony chakrą senjutsu. W przypadku użycia chakry senjutsu siła pojedyńczego takiego rasengana jest dwukrotna. Do osiągnięcia ninjutsu rangi S trzeba używać klona.
Chakra za 1: 3.000
Chakra za utrzymanie 1: 500


Senpo: Cho Odama Rasengan (A)
Eie37sX.png
Użytkownik tworzy w ręce rasengana, który niemal natychmiast zaczyna rosnąć w zastraszającym tempie osiągając rozmiary przekraczające kilkukrotnie wielkość człowieka. Technika ta jest dodatkowo wzmocniona chakrą senjutsu przez co osiąga tak ogromne rozmiary. Do osiągnięcia ninjutsu rangi S, trzeba używać klona, który to pomoże uformować zwykłego rasengana. Następnie sam użytkownik doda chakrę senjutsu do owego rasengana powiększając go do monstrualnych rozmiarów.
Chakra za stworzenie rasengana: 3.000
Chakra senjutsu za powiększenie rasengana: 6.000
Chakra senjutsu za utrzymanie: 1.000
Wymaga: Aktywne Sage Mōdo


Kawazu Tataki (A)
c7r2cfU.png
Technika to tak na prawdę jedno, bardzo potężne uderzenie wzmacniane chakrą senjutsu. Użytkownik robi zamach i uderza swój cel płaską ręką. Jedno takie uderzenie zmiażdży naszego przeciwnika, uwolni nas z żołądka summona czy pokona niektóre jutsu obronne.
Chakra: 6.000
Wymaga: Aktywne Sage Mōdo


Kawazu Kumite (S)
RhbR2jr.png
Styl taijutsu, użytkownik po wejściu w tryb mędrca potrafi zwiększyć szybkość i siłę swoich ciosów. Styl mędrca pozwala na zadawanie obrażeń swoim przeciwnikom nie dotykając ich, wystarczy wyprowadzić w nich cios a oni go otrzymają (cios może chybić przeciwnika maksymalnie 0,5 metra). Można powiedzieć, że styl ten wydłuża nasze kończyny, jednak przeciwnik tego nie dostrzega.
Chakra: 0
Dodatkowe: Umiejętność pasywna. Witalność +30 przy sile ataków.
Wymaga: Aktywne Sage Mōdo


Senpo: Ryosei no Jutsu (S)
PWoUF1y.png
Dzięki tej technice użytkownik może połączyć się z Shimą i Fukasaku. Żaby muszę pozostać nieruchome na ramieniu użytkownika, dzięki temu mogą zbierać dla niego chakre potrzebną do trybu mędrca lub po prostu służyć mu dobrą radą podczas walki, dzięki czemu możemy poprosić administratora aby dał nam najlepszą możliwą opcję ruchu w misji czy wyzwaniu. Technika nie współgra z chakrą demonów. Żaby dostarczają po 2 000 chakry od każdej. Tak więc w przypadku posiadania Shimy i Fukusaku używających tej techniki co turę dostajemy 4 000 chakry senjutsu. Należy jednak pamiętać o koszcie utrzymania senjutsu wynoszącym 1 000. W takim wypadku wychodzimy na plus 3 000 chakry senjutsu co turę. Wartość zebranej chakry nie może przekroczyć także poziomu bazowej chakry przeciwnika w takim wypadku zamieni się on w kamienny posąg. Techniki tej można także użyć do zebrania przez żaby chakry senjutsu potrzebnej do wejścia tryb Sage Modo.
Chakra: 0


Futon: Rasenrenshuriken (S)
tD33FxG.png
Użytkownik tworzy w dłoniach po jednym rasenshurikenie. Można ich użyć do walki wręcz lub po prostu rzucić nim w przeciwnika z ogromną prędkością. Siła techniki pozwala na odcięcie niezwykle wytrzymałych ogonów Juubiego. Użytkownik do techniki musi użyć klona, chyba że jest posiadaczem demona i ukończył wodospad.
Chakra za 1: 10.000
Chakra za utrzymanie 1: 1.000
Wymaga: Fuuton, Rasenshuriken, aktywne Sage Modo


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB