Nie jesteś zalogowany na forum.
NEWS | ŚWIAT
KONTAKT
|
Strony: 1
Wątek zamknięty
Sage Mōdo: Hebi
Sage Mōdo to zaawansowana umiejętność przeznaczona dla najbardziej utalentowanych oraz wytrwałych shinobi. Shinobi pozostaje przez kilka chwil w bezruchu i mocno się skupia, aby skumulować otaczającą go energię natury. Owa energia łączy się z układem chakry użytkownika tworząc nowy rodzaj mocy oraz przenosząc go na zupełnie nowy poziom - Senjutsu. Co najważniejsze, pojawia się umiejętność wyczuwania chakry w otoczeniu (na 2 poziomie Sage Modo: Hebi), ciało użytkownika przestaje odczuwać ból, a jego możliwości bojowe ulegają znacznemu rozwinięciu. Ponadto, otrzymuje on dostęp do szerokiej gamy technik Senjutsu - potężnych jutsu.
I Poziom
Ten poziom aktywny jest przez cały czas. Użytkownik jednak nie potrafi zsynchronizować się z otoczeniem co powoduje, że za techniki płaci własną chakrą. Możliwość nauczenia się technik do rangi B włącznie.Dodatkowe zdolności, które zyskuje użytkownik:
- Automatyczna regeneracja ran (5000 chakry za całe ciało)
- Wydłużanie szyi oraz języka na dowolną długość
- Możliwość połykania przedmiotów (maksymalnie wielkości miecza) i wyciągania ich z żołądka tą samą drogą
- Zamiana nóg w ogon węża, co skutkuje zwiększeniem statystyki szybkości o 20 punktów (500 chakry na turę)
- Brak odczuwania fizycznego bólu
- Zmiana w ogromnego, białego węża. Nie posiada on możliwości wykonywania technik, jednak całe jego ciało zbudowane jest z tysiąca żmij, które w każdej chwili mogą zaatakować wroga. Masywne ciało również pozwala na skuteczne atakowanie przeciwnika. Szybkość w tym trybie spada o 10 punktów (5000 chakry za przemianę)
- Możliwość wykonania szybkiej odmiany Kawarimi, która wygląda jak zrzucenie skóry. "Nowe" ciało użytkownika po prostu wyskakuje z ust aktualnego przy okazji lecząc wszystkie swoje rany (10 000 chakry)
II Poziom
Na tym poziomie użytkownik umie zsynchronizować się z naturą co daje mu możliwość gromadzenia chakry Senjutsu. Możliwość nauczenia się technik do rangi S włącznie. Aby użyć Sage Mōdo użytkownik musi pozostać w bezruchu przez pewien okres czasu. Po upływie tego czasu, otrzymuje on ilość chakry Senjutsu równą połowie swoich normalnych zasobów chakry (np. gdy posiada 60 000 chakry, otrzyma 30 000 charky Senjutsu) i może już do woli korzystać z technik trybu mędrca. Należy jednak pamiętać o trzech sprawach. Koszt utrzymania Sage Mōdo w każdej turze wynosi 1000 chakry Senjutsu. Gdy shinobi korzysta z jakichkolwiek technik (zarówno zwykłych, jak i senjutsu) używa do ich wykonania jedynie chakry Senjutsu. W momencie, gdy stan chakry Senjutsu osiągnie 0, użytkownik traci Sage Mōdo i może użyć go ponownie dopiero po następnym skumulowaniu energii natury. Tryb Sage można aktywować za pośrednictwem klona, który zgromadzi za nas potrzebną energię i przekaże ją nam w chwili zniknięcia. W takim wypadku do ciała wraca pełna ilość chakry Sage oraz połowa chakry repliki (zgodnie z zasadami klonowania). Czas potrzebny do wejścia w tryb Sage Modo wynosi 25s. Użytkownik musi odczekać 2 tury do ponownej możliwości zebrania chakry Sage Modo w przypadku jego dezaktywacji.Na tym poziomie użytkownik otrzymuje:
+10 do Zręczności
+10 do Szybkości
+10 do Witalności
+10 do Reakcji
- Specjalne rogówki osłaniające oczy przed oślepieniem oraz wzrokowymi genjutsu. Wyjątkiem są najpotężniejsze z nich - Izanami oraz Kotoamatsukami.
- Wąż wyrastający z pępka o długości 2 metrów, który pomaga w poruszaniu się po każdym terenie, czasami nawet w walce.
III Poziom
Na tym poziomie użytkownik skupił się na skróceniu czasu zbierania chakry senjutsu. Czas potrzebny do wejścia w tryb Sage Modo wynosi 15s oraz skraca się o 1s za każde dodatkowe 10 punktów reakcji począwszy od 30. Absolutnym limitem są 3s. Użytkownik musi odczekać 1 turę do ponownej możliwości zebrania chakry Sage Modo w przypadku jego dezaktywacji. Dodatkowo jego rozumienie chakry senjutsu zwiększyło się pozwalając na osiągnięcie lepszych rezultatów.Na tym poziomie użytkownik otrzymuje:
+15 do Zręczności
+15 do Szybkości
+10 do Witalności
+10 do Reakcji
- Specjalne rogówki osłaniające oczy przed oślepieniem oraz wzrokowymi genjutsu. Wyjątkiem są najpotężniejsze z nich - Izanami oraz Kotoamatsukami.
- Wąż wyrastający z pępka o długości 2 metrów, który pomaga w poruszaniu się po każdym terenie, czasami nawet w walce.
Wymagania: Pakt z Wężami!
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty