Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 19-03-2016 18:54:24

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Sage Mōdo: Hebi

Sage Mōdo: Hebi
3gWHIm9.png

Sage Mōdo to zaawansowana umiejętność przeznaczona dla najbardziej utalentowanych oraz wytrwałych shinobi. Shinobi pozostaje przez kilka chwil w bezruchu i mocno się skupia, aby skumulować otaczającą go energię natury. Owa energia łączy się z układem chakry użytkownika tworząc nowy rodzaj mocy oraz przenosząc go na zupełnie nowy poziom - Senjutsu. Co najważniejsze, pojawia się umiejętność wyczuwania chakry w otoczeniu (na 2 poziomie Sage Modo: Hebi), ciało użytkownika przestaje odczuwać ból, a jego możliwości bojowe ulegają znacznemu rozwinięciu. Ponadto, otrzymuje on dostęp do szerokiej gamy technik Senjutsu - potężnych jutsu.

I Poziom
Ten poziom aktywny jest przez cały czas. Użytkownik jednak nie potrafi zsynchronizować się z otoczeniem co powoduje, że za techniki płaci własną chakrą. Możliwość nauczenia się technik do rangi B włącznie.

Dodatkowe zdolności, które zyskuje użytkownik:
- Automatyczna regeneracja ran (5000 chakry za całe ciało)
- Wydłużanie szyi oraz języka na dowolną długość
- Możliwość połykania przedmiotów (maksymalnie wielkości miecza) i wyciągania ich z żołądka tą samą drogą
- Zamiana nóg w ogon węża, co skutkuje zwiększeniem statystyki szybkości o 20 punktów (500 chakry na turę)
- Brak odczuwania fizycznego bólu
- Zmiana w ogromnego, białego węża. Nie posiada on możliwości wykonywania technik, jednak całe jego ciało zbudowane jest z tysiąca żmij, które w każdej chwili mogą zaatakować wroga. Masywne ciało również pozwala na skuteczne atakowanie przeciwnika. Szybkość w tym trybie spada o 10 punktów (5000 chakry za przemianę)
- Możliwość wykonania szybkiej odmiany Kawarimi, która wygląda jak zrzucenie skóry. "Nowe" ciało użytkownika po prostu wyskakuje z ust aktualnego przy okazji lecząc wszystkie swoje rany (10 000 chakry)

II Poziom
Na tym poziomie użytkownik umie zsynchronizować się z naturą co daje mu możliwość gromadzenia chakry Senjutsu. Możliwość nauczenia się technik do rangi S włącznie. Aby użyć Sage Mōdo użytkownik musi pozostać w bezruchu przez pewien okres czasu. Po upływie tego czasu, otrzymuje on ilość chakry Senjutsu równą połowie swoich normalnych zasobów chakry (np. gdy posiada 60 000 chakry, otrzyma 30 000 charky Senjutsu) i może już do woli korzystać z technik trybu mędrca. Należy jednak pamiętać o trzech sprawach. Koszt utrzymania Sage Mōdo w każdej turze wynosi 1000 chakry Senjutsu. Gdy shinobi korzysta z jakichkolwiek technik (zarówno zwykłych, jak i senjutsu) używa do ich wykonania jedynie chakry Senjutsu. W momencie, gdy stan chakry Senjutsu osiągnie 0, użytkownik traci Sage Mōdo i może użyć go ponownie dopiero po następnym skumulowaniu energii natury. Tryb Sage można aktywować za pośrednictwem klona, który zgromadzi za nas potrzebną energię i przekaże ją nam w chwili zniknięcia. W takim wypadku do ciała wraca pełna ilość chakry Sage oraz połowa chakry repliki (zgodnie z zasadami klonowania). Czas potrzebny do wejścia w tryb Sage Modo wynosi 25s. Użytkownik musi odczekać 2 tury do ponownej możliwości zebrania chakry Sage Modo w przypadku jego dezaktywacji.

Na tym poziomie użytkownik otrzymuje:
+10 do Zręczności
+10 do Szybkości
+10 do Witalności
+10 do Reakcji
- Specjalne rogówki osłaniające oczy przed oślepieniem oraz wzrokowymi genjutsu. Wyjątkiem są najpotężniejsze z nich - Izanami oraz Kotoamatsukami.
- Wąż wyrastający z pępka o długości 2 metrów, który pomaga w poruszaniu się po każdym terenie, czasami nawet w walce.

III Poziom
Na tym poziomie użytkownik skupił się na skróceniu czasu zbierania chakry senjutsu. Czas potrzebny do wejścia w tryb Sage Modo wynosi 15s oraz skraca się o 1s za każde dodatkowe 10 punktów reakcji począwszy od 30. Absolutnym limitem są 3s. Użytkownik musi odczekać 1 turę do ponownej możliwości zebrania chakry Sage Modo w przypadku jego dezaktywacji. Dodatkowo jego rozumienie chakry senjutsu zwiększyło się pozwalając na osiągnięcie lepszych rezultatów.

Na tym poziomie użytkownik otrzymuje:
+15 do Zręczności
+15 do Szybkości
+10 do Witalności
+10 do Reakcji
- Specjalne rogówki osłaniające oczy przed oślepieniem oraz wzrokowymi genjutsu. Wyjątkiem są najpotężniejsze z nich - Izanami oraz Kotoamatsukami.
- Wąż wyrastający z pępka o długości 2 metrów, który pomaga w poruszaniu się po każdym terenie, czasami nawet w walce.

Wymagania: Pakt z Wężami!

Techniki

Sen'eijashu (C)
rbA5a1g.png
Technika polega na wypuszczeniu z rękawa lub ust węży, które mogą wpuścić jad w organizm przeciwnika, który zabija po 6 turach. Węże mogą również służyć do złapania przeciwnika nie pozwalając mu uciec. Technika nie wymaga pieczęci, a węże są szybkie i dość silne. Ich zasięg to 5 metrów. Maksymalnie możemy wypuścić 3 węże.
Chakra za węża: 2.000


Sen'ei Tajashu (B)
X3mO1lD.png
Ulepszona wersja Sen'eijashu. Węże wylatują ze znacznie większą szybkością a ich liczba się zwiększa. Zasięg węży sięga 10 metrów, a każdy z węży działa indywidualnie to znaczy, że jeden może ukąsić przeciwnika, a dwa inne próbować go unieruchomić. Technika nie wymaga pieczęci. Ilość wypuszczanych węży zwiększa się do 10 sztuk.
Chakra za węża: 500
Wymaga: Sen'eijashu


Jagei Jubaku (B)
JpHvS9S.png
Użytkownik wypuszcza z rękawów dwa, białe, bardzo duże węże, których głównym zadaniem jest unieruchomienie przeciwników. Każdy z węży oplata się wokół jednego przeciwnika. Węże mogą zmiażdżyć przeciwnika, ukąsić go czy po prostu go trzymać. Białe węże są zupełnie na innym poziomie od znanych użytkownikowi, są dużo inteligentniejsze, szybko i wytrzymalsze od każdego przywołanego węża a próba uniknięcia jego schwytania może okazać się klęską dla nawet najbardziej doświadczonych shinobi. Technika nie wymaga pieczęci, a zasięg techniki to maksymalnie 5 metrów, które zupełnie wystarczą dla szybkości i reakcji białych węży.
Chakra za węża: 5.000


Mandara no Jin (A)
2EyZppe.png
Użytkownik przykłada buzie do podłoża i szeroko ją otwiera. Z jego ust wychodzą tysiące węży, które pędzą na przeciwnika a następnie zagryzają go na śmierć. Węże są pod pełną kontrolą użytkownika, dlatego mogą stworzyć coś na wzór fali tysięcy węży. Technika jest prawie niemożliwa do uniknięcia, ponieważ węże dysponują dużą szybkością, a ich ilość powoduje, że drogi ucieczki szybko zostają zablokowane. Fala stworzona z węży może urosnąć nawet do 6 metrów wysokości.
Chakra: 10.000


Yamata no Jutsu (S)
7UdEycj.png
Jedna z najsilniejszych technik użytkownika Hebi. Dzięki tej technice możemy zmienić się w gigantycznego białego węża z ośmioma głowami. Wielkością dorównuje Susanno oraz demonom. Można walczyć z nimi na równi z tą techniką. Dodatkowo w ustach białego węża może pojawić się użytkownik wykonując inną technikę.
Chakra: 15.000
Dodatkowo: 15 PR


Senpō: Hakugeki no Jutsu (S)
0smHhpN.png
fk8t0ss.png
7B3Q5Sq.png
Użytkownik składa sekwencje znaków po czym z ust wypuszcza ducha czerwonego smoka. Smok w łapach trzyma fioletową kulę i zaczyna szybko wokół niej wirować, gdy się z nią zetknie wypuszcza oślepiające światło wraz z którym towarzyszy mu głośny dźwięk, który powoduje ogromny ból. Technika jest wystarczająco silna, aby unieszkodliwić obronę susanoo dzięki temu, że przeciwnik nie może się skoncentrować.
Chakra: 10.000
Wymaga: Aktywne Sage Mōdo


Senpō: Muki Tensei (S)
fNfcx2P.png
Użytkownik po przelaniu swojej chakry w pomieszczenie potrafi nim dowolnie manipulować. Może to być jaskinia czy zwykła polana. Użytkownik kontroluje nieożywione rzeczy w stopień znacznie przekraczający manipulowanie za pomocą chakry. Nawet drastyczne zmiany zachodzą gwałtownie i nieprzewidywalnie, sprawiając iż ataki stają się niezwykle trudne do ominięcia, nawet dla kogoś z Sharinganem.
Chakra: 12.000
Utrzymanie: 1.000
Dodatkowo: 10 PR
Wymaga: Aktywne Sage Mōdo


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB