Nie jesteś zalogowany na forum.
NEWS | ŚWIAT
KONTAKT
|
Strony: 1
Wątek zamknięty
Hachimon Tonkou
Umiejętność polegająca na otwieraniu wewnętrznych bram w układzie chakry, które powodują niesamowity przypływ siły i szybkości na krótki okres czasu. Jest to niestety "miecz obusieczny" - im więcej bram zostanie otwartych, tym dotkliwsze będą skutki uboczne po użyciu.
Poziom I: Możliwość nauczenia się technik umiejętności do rangi D włącznie. Możemy używać tylko I bramy. Możliwość stworzenia własnej techniki maksymalnie rangi D.
Poziom II: Możliwość nauczenia się technik umiejętności do rangi C włącznie. Możemy używać od I do III bramy.
Poziom III: Możliwość nauczenia się technik umiejętności do rangi B włącznie. Możemy używać od I do V bramy.
Poziom IV: Możliwość nauczenia się technik umiejętności do rangi A włącznie. Możemy używać od I do VII bramy.
Poziom V: Możliwość nauczenia się technik umiejętności do rangi S włącznie. Możemy używać od I do VIII bramy.
Uwaga: Po odpaleniu kolejnej bramy liczony jest tylko jej czas niezależnie od pozostałego!
Oznacza to, że jeśli mieliśmy 1 turę do zakończenia I bramy to odpalając II mamy jej czas do zakończenia działania bram.
Żadna statystyka nie może nigdy spaść poniżej 10. Technik możemy używać dopiero po nauczeniu się ich.
Kaimon (I Brama)
Zwiększa szybkość o 10 punktów statystyk na czas użycia, oraz pozwala na wykonanie techniki Omote Renge.Poziom I: 6 tur
Poziom II: do końca walki
Poziom III: do końca walki
Poziom IV: do końca walki
Poziom V: do końca walkiBonusy w sumie:
+ 10 szybkość
Kyuumon (II Brama)
Zwiększa szybkość o następne 10 punktów statystyk, a ciało przestaje odczuwać ból i zmęczenie.Poziom I: nie można użyć
Poziom II: 5 tur
Poziom III: do końca walki
Poziom IV: do końca walki
Poziom V: do końca walkiBonusy w sumie:
+ 20 szybkość
Seimon (III Brama)
Zwiększa witalność o 10 punktów statystyk. Ciało przestaje ograniczać wykorzystanie mięśni przez co użytkownik jest zdolny do wykonania techniki Ura Renge. Warto także wspomnieć, iż skóra używającego przyjmuje czerwony kolor ze względu na przepływ ogromnych ilości chakry we wnętrzu ciała. Po zakończeniu działania nasze statystyki spadają o 10 punktów.Poziom I: nie można użyć
Poziom II: 2 tury
Poziom III: 6 tur
Poziom IV: do końca walki
Poziom V: do końca walkiBonusy w sumie:
+ 20 szybkość
+ 10 witalność
Shoumon (IV Brama)
Zwiększa szybkość i witalność o 10 punktów, tym samym potęgując jeszcze bardziej efekt poprzedniej bramy. Po zakończeniu działania nasze statystyki spadają o 25%Poziom I: nie można użyć
Poziom II: nie można użyć
Poziom III: 4 tury
Poziom IV: 6 tur
Poziom V: do końca walkiBonusy w sumie:
+ 30 szybkość
+ 20 witalność
Tomon (V Brama)
Zwiększa szybkość o 20 punktów statystyk, a dzięki czemu użytkownik staje się tak szybki, iż normalne oko nie jest w stanie go zauważyć, gdy się porusza. Po zakończeniu działania nasze statystyki spadają o 50%Poziom I: nie można użyć
Poziom II: nie można użyć
Poziom III: 2 tury
Poziom IV: 4 tury
Poziom V: 5 turBonusy w sumie:
+ 50 szybkość
+ 20 witalność
Keimon (VI Brama)
Zwiększa witalność o następne 20 punktów, natomiast szybkość pozostaje taka jak przy poprzedniej bramie i już się nie zwiększa. Pojawia się możliwość użycia techniki Asa Kujaku. Po zakończeniu działania nasze statystyki spadają do 10 punktów.Poziom I: nie można użyć
Poziom II: nie można użyć
Poziom III: nie można użyć
Poziom IV: 3 tury
Poziom V: 4 turyBonusy w sumie:
+ 50 szybkość
+ 40 witalność
Kyoumon (VII Brama)
Zwiększa witalność o 30 punktów i szybkość o 20 punktów. Każdy atak użytkownika staje się niezwykle niebezpieczny dla przeciwników. Pojawia się również możliwość wykonania techniki Hirutora. Po zakończeniu działania tracimy przytomność i wymagamy hospitalizacji.Poziom I: nie można użyć
Poziom II: nie można użyć
Poziom III: nie można użyć
Poziom IV: 2 tury
Poziom V: 3 turyBonusy w sumie:
+ 70 szybkość
+ 70 witalność
Shimon (VIII Brama)
Zwiększa witalność oraz szybkość o 30 punktów. Użytkownik zyskuje niesamowitą moc, lecz ma ona swą cenę - po zakończeniu działania tej bramy następuje zatrzymanie akcji serca (Na misji wiąrze się to z resetem konta, a w przypadku wyzwania dostajemy czterodniową blokade na używanie tej umiejętności). Dodatkowo zyskujemy możliwość użycia Sekizou oraz YagaiPoziom I: nie można użyć
Poziom II: nie można użyć
Poziom III: nie można użyć
Poziom IV: nie można użyć
Poziom V: 3 turyBonusy w sumie:
+ 100 szybkość
+ 100 witalność
Uwaga: Po zakończeniu działania Shimon umieramy
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty