Mokuton no Jutsu

Technika polega na wytworzeniu z podłoża, jak i z własnego ciała drewnianych pali. Technika ma kilka poziomów, zależnych od poziomu rozwinięcia Mokutona.
Poziom pierwszy (Ranga D)
Pozwala na tworzenie pojedynczych pali z podłoża lub z ciała (do 5). Pale te mają stosunkowo małą objętość i nie są bardzo długie.
Chakra za pal z podłoża: 1000
Chakra za pal z ciała: 500
Poziom drugi (Ranga B)
Pozwala na tworzenie większej ilości pali (do 10). Pale te są grubsze niż na pierwszym poziomie i sięgają dłużej.
Chakra za pal z podłoża: 2000
Chakra za pal z ciała: 1000
Poziom trzeci (Ranga A)
Ten poziom osiągają członkowie klanu Senju, którzy mistrzowsko opanowali swoje Kekkei Genkai. Pozwala na tworzenie dużej ilości pali, osiągających duże rozmiary (do 20). Wadą tego poziomu jest duże zapotrzebowanie na chakrę.
Chakra za pal z podłoża: 3000
Chakra za pal z ciała: 1500
Wraz z opanowaniem wyższego poziomu nadal możemy korzystać z tych niższych!
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Mokuton: Shichūka no Jutsu (D)

Wysyłając czakrę do ziemi użytkownik konwertuje korzenie do surowych materiałów. Następnie, powodując gwałtowny wzrost, tworzy dom o rozmiarach 20x20. Jest to bardzo duża wygoda podczas dłuższych wypraw, ponieważ praktycznie w każdej chwili można się gdzieś zatrzymać bez potrzeby rozbijania obozu. Użytkownik techniki dzięki użyciu czakry może dowolnie zaprojektować wewnętrzny i zewnętrzny wygląd domu. Niestety, jak każda technika tego stylu, narażona jest na ataki ogniste. Jedna konstrukcja powstaje 10s oraz wymaga od użytkownika ogromnego skupienia w skutek czego nie może się on podczas wykonywania tej techniki poruszać. Z tego względu jest ona praktycznie nieprzydatna w walce.
Chakra: 4 000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Mokuro no Jutsu (D)

Prosta technika, polegająca na szybkim użyciu drewna do związania przeciwnika. Po kilku pieczęciach z ziemi wyrastają niewielkie, drewniane pale które obwiązują przeciwnika, tak że nie może się on poruszyć. Wydostanie się z tej techniki jest niezwykle trudne i wymaga dużej siły.
Zależnie od stopnia opanowania przez użytkownika elementu Mokutona tabelka witalności wymaganej by wydostać się z techniki przedstawia się w sposób następujący:
Rangi D i C: 25 punktów witalności
Ranga B: 30 punktów witalności
Ranga A: 35 punktów witalności
Ranga S: 40 punktów witalności
Chakra: 4000
Chakra za utrzymanie: 1000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Moku Jouheki (C)

Jutsu służące do stworzenia dużej drewnianej kopuły, która osłania przed wszelkimi atakami taijutsu oraz niektórymi słabszymi technikami. Może też posłużyć jako pułapka, która zamyka we wnętrzu kilka osób. Kopuła ta nie jest zbyt wytrzymała, a szczególnie podatna jest na ogniste ataki. Ma ona kształt półkola i jest odsłonięta z jednej strony.
Chakra: 3000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Mokuton: Daijurin no Jutsu (C)

Technika, która pozwala zmienić własne ramię w wielki pal, przypominający konar drzewa. Dzięki stymulacji komórkami ciała, można stymulować błyskawiczny wzrost powstałego drzewa – możliwość wydłużania z dużą prędkością i rozwidlenie na wiele gałęzi. Dzięki temu możliwe jest łatwe złapanie przeciwnika, a także, zmiana zakończenia drzewa na ostre kolce, podobne do włóczni.
Chakra: 4000
Chakra za rozwidlenie: 1000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Mokuton: Jubaku Eisou (C)

Jutsu polegające na wytworzeniu z ziemi konarów, które oplątują przeciwnika.
Po pewnym czasie konary łączą się i tworzą ogromnych rozmiarów drzewo.
Przeciwnik zostaje w nim uwięziony i nie ma szans na ucieczkę za pomocą zwyczajnych technik.
Chakra: 8000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Shichuutou no Jutsu (B)

Tajemna technika, stworzona przez pierwszego Hokage. Polega na wytworzeniu w krótkiej chwili ogromnego, drewnianego więzienia. Rozmiary zależą od wykonawcy techniki, jednak górną granicą jest 30 metrów długości, 20 metrów szerokości oraz 10 metrów wysokości. Dodatkowo, drewno z którego jest zrobiona, jest niesamowicie trudne do zniszczenia dlatego z techniki trudno się wydostać.
Chakra: 6000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Mokuton Kawarimi no Jutsu (B)

Technika ta pozwala szybko podmienić własne ciało na drewnianego manekina. Po podmianie zostajemy w ukryciu, a przeciwnik czuje się zdezorientowany, dzięki czemu możemy zaatakować z zaskoczenia. Technika ta nie wymaga kłód, czy innych przedmiotów, gdyż w momencie podmiany sami wytwarzamy manekina.
Chakra: 6000
Chakra za podmianę bez pieczęci: 12000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Moku Bunshin no jutsu (B)

Prosta technika Mokuton, polegająca na stworzeniu drewnianego klona.
Jest on odporny na większość zwyczajnych ataków brońmi. Po lekkim zranieniu, potrafi on odbudować swoje ciało.
Dodatkowo klony te posiadają umiejętność telepatycznego porozumiewania się między sobą oraz z użytkownikiem techniki. Zasięg tego połączenia wynosi 150m. W momencie wykonywania techniki, chakra używającego dzieli się na tyle części ile stworzył klonów. Np. przy tworzeniu jednego - chakra zostaje podzielona na dwie części, natomiast przy stworzeniu czterech - na pięć części. Poziomy chakry poszczególnych klonów należy zapisywać w każdej rundzie razem ze swoim własnym przy użyciu skryptu ukrywającego.
Po zniszczeniu klona lub jego odwołaniu, do ciała użytkownika wraca jedynie 50% posiadanej przez niego chakry, dlatego warto się dobrze zastanowić przed użyciem tej techniki. Ilość klonów możliwych do stworzenia jest nieograniczona, jednak poziom chakry żadnego z nich nie może być w chwili pojawienia się niższy niż 1000.
Klon posiada wszystkie umiejętności i techniki użytkownika z zakresu Mokuton
Chakra: -
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Mokuton Hijutsu: Jukai Koutan (A)

Technika wymyślona przez pierwszego Hokage. Na początku ninja wytwarza niewielki las, w miejscu w którym stoi przeciwnik. Gdy wyrosną pierwsze drzewa, przeciwnik nie ma już szans na ucieczkę. Drzewa zaczynają go chwytać gałęziami, tak że nie może się on ruszyć. Atak skuteczny także przeciwko wielu przeciwnikom.
Chakra: 10000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Mokuton: Sashiki no Jutsu (A)

Użytkownik po złożeniu dwóch pieczęci uaktywnia w swoim ciele komórki klanu Senju. Z ciała wylatuje, z bardzo dużą szybkością, różnych rozmiarów, zaostrzony pal z drewna, który jest w stanie bez problemu przebić każdego shinobi. Rozmiar drzazg zależy od woli wykonawcy techniki. Zasięg techniki to nawet 30 metrów. Użytkownik może również w dowolnym momencie sprawić, że lecący pal rozgałęzi się (np. po wbiciu w przeciwnika) co czyni go jeszcze groźniejszym. Można wystrzelić na raz kilka pali w różne strony
Chakra (za jedną drzazgę): 1000 za mały || 3000 za średni || 6000 za duży
Chakra za rozgałęzienie jednego: 500
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Senjutsu: Mokuton: Kakuen Nitten Suiishu (A)

Po wcześniejszym wykonaniu techniki Mokuton: Mokujin no Jutsu lub Senjutsu: Mokuton: Shin Sūsenju, powstaje możliwość uśpienia wroga (nawet ogoniastej bestii) po przez dotknięcie ręką głowy przeciwnika. Sen utrzymuje się przez 3 tury(w przypadku przywołanych zwierząt odsyła je z powrotem).
Chakra: 3000
Wymaga: Mokuton ; Uprzednie użyciu jednej z technik Mokuton: Mokujin no Jutsu lub Senjutsu: Mokuton: Shin Sūsenju
________________________________________________________________________________
Mokuton: Hotei no Jutsu (A)

Technika polega na stworzeniu olbrzymich drewnianych dłoni wyrastających z ziemi dookoła przeciwnika, które mogą unieruchomić cel lub go zmiażdżyć. Można także tworzyć pojedyncze dłonie.
Chakra za dłoń: 3000
Wymaga: Mokuton
Maksymalnie można stworzyć pięć dłoni jednocześnie.
________________________________________________________________________________
Mokuton: Mokujin no Jutsu (S)

Użytkownik, przy użyciu jednej pieczęci, w szybkim tempie tworzy wielką drewnianą statuę. Statua jest kontrolowana przez twórcę i może służyć zarówno do obrony jak, i do ataku. Technika jest w stanie złapać, a następnie odrzucić skompresowaną Bijuudame.
Chakra za stworzenie: 10000
Chakra za utrzymanie: 1000
Wymaga: Mokuton
Maksymalnie można stworzyć tylko jedną statuę.
________________________________________________________________________________
Mokuton: Kajukai Kōrin (S)

Jedna z najbardziej zaawansowanych technik Mokutona. Użytkownik po złożeniu dwóch pieczęci tworzy gęsty las kwitnących drzew. W pierwszej turze po wyrośnięciu uwalniają one trujący pyłek, który powoli unosi się także ku górze. Każdy kto nabierze do płuc choć odrobinę pyłku ginie po trzech kolejnych turach. Aby powstrzymać technikę należy zniszczyć las, bądź wznieść się na wysokość, gdzie pyłek już nie sięga – około 30 metrów. Zasięg techniki jest ogromny, gdyż las ma średnicę 60 metrów.
Użytkownik techniki jest na nią odporny.
Chakra: 20000
Wymaga: Mokuton, 25 Punktów Rozwoju
________________________________________________________________________________
Mokuton: Hōbi no Jutsu (S)

Potężna, defensywna technika stosowana przez użytkowników stylu drewna. Po złożeniu pieczęci, w dość szybkim tempie dookoła używającego pojawia się drewniana kopuła, przedstawiająca oblicze smoka. Kopułę można w każdej chwili rozdzielić na dwie części, a potem ponownie ją zamknąć. Chroni ona przed większością technik nie licząc najpotężniejszych jutsu natury Katon oraz innych - np. Bijuudama.
Chakra: 10000
Chakra za utrzymanie: 2000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________
Mokuton: Moku Ryuu no Jutsu (S)

Jedna z najpotężniejszych technik klanu Senju. Użytkownik tworzy wokół siebie ogromnych rozmiarów drewnianego smoka, który posiada bardzo specyficzne umiejętności. Po obwiązaniu się wokół ciała jinchuriki, który znajduje się w formie bijuu, jest w stanie zablokować i zneutralizować jego moc. Następnie, w ciągu 1 tury, z ciała smoka, zaczynają wyrastać drzewa, co stwarza wrażenie, jakby na bijuu wyrastał las. Z tego powodu, co turę wysysa on 5000 chakry z ciała jinchuriki. Technika działa w ten sam sposób na wielkie summony.
Chakra: 20000
Chakra za utrzymanie: 4000
Wymaga: Mokuton, 30 Punktów Rozwoju
________________________________________________________________________________
Senjutsu: Mokuton: Shin Sūsenju (S)

Użytkownik wytwarza olbrzymią statuę przy której nawet demony w pełnej formie są jak karły. Statua przypomina buddę z rękoma złożonymi do modlitwy, za którą znajduje się 10 000 rąk. Każda jest w stanie złapać i unieruchomić demona. Twórca techniki w każdej chwili może posłać jedną z rąk do ataku lub nawet wszystkie jednocześnie. Skala zniszczeń przy pełnej sile techniki jest ogromna. Przy ostatnim jej użyciu powstał krater w Dolinie Końca.

Chakra za wytworzenie statuy: 15000
Chakra za pojedynczy atak ręką: 1000
Chakra za atak wszystkimi naraz: 10000
Wymaga: Mokuton ; Aktywny Sage Mode: Mokuton
________________________________________________________________________________
Senjutsu: Myōjinmon (S)

Użytkownik wytwarza 10 masywnych Torii, które spadając z nieba przyszpilają do ziemi wybrany cel. Technika jest w stanie unieruchomić demona o 9 ogonach. Spadające Torie dostosowują się do rozmiarów przeciwnika, którego mają unieruchomić, dzięki temu można unieruchomić zarówno pojedynczą osobę jak i Demona w pełnej formie.
Chakra za duże Torie: 10000
Chakra za średnie Torie: 5000
Chakra za małe Torie: 3000
Wymaga: Mokuton ; Aktywny Sage Mode: Mokuton