Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 18-03-2016 22:25:45

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Mokuton

Mokuton
14mxc43.jpg
Klan: Senju

Mokuton to zdolność polegająca na zamianie swej chakry w energie życiową w wyniku czego powstaje element drewna.Użytkownicy tego Kekkei Genkai specjalizują się w ataku oraz obronie przy użyciu drewna - pali, kopuł, korzeni i innych. Posiadacz może w pewnym zakresie manipulować drewnem wedle woli. Odbywa się to przy użyciu techniki Mokuton no Jutsu, którą otrzymuje po opanowaniu Kekkei Genkai.

Poziom I: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi D włącznie.
Poziom II: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi C włącznie.
Poziom III: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi B włącznie.
Poziom IV: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi A włącznie.
Poziom V: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi S włącznie. Możliwość opanowania trybu Sage Mode.

Uwaga: Poziom V jest możliwa do zdobycia jedynie w evencie.
             Nauczyć się używać technik senjutsu możemy się jedynie po opanowaniu trybu Sage Mode.

Natura Chakry: Suiton, Doton

Sage Mode: Mokuton
10zct3b.jpg

Sage Mōdo to zaawansowana umiejętność przeznaczona dla najbardziej utalentowanych oraz wytrwałych shinobi. Shinobi pozostaje przez kilka chwil w bezruchu i mocno się skupia, aby skumulować otaczającą go energię natury. Owa energia łączy się z układem chakry użytkownika tworząc nowy rodzaj mocy oraz przenosząc go na zupełnie nowy poziom - Senjutsu. Pojawia się umiejętność wyczuwania chakry w otoczeniu, ciało użytkownika przestaje odczuwać ból natomiast jego możliwości bojowe ulegają znacznemu rozwinięciu. Ponadto, otrzymuje on dostęp do szerokiej gamy technik Senjutsu - potężnych jutsu, do wykonania których używa się chakry zmieszanej z energią natury. Aby użyć Sage Mōdo użytkownik musi pozostać w bezruchu przez co najmniej 3 tury. Po upływie tego czasu, otrzymuje on ilość chakry Senjutsu równą połowie swoich normalnych zasobów chakry (np. gdy posiada 60 000 chakry, otrzyma 30 000 chakry Senjutsu) i może już do woli korzystać z technik trybu mędrca. Należy jednak pamiętać o ważnych sprawach. Koszt utrzymania Sage Mōdo w każdej turze wynosi 1000 chakry Senjutsu. Gdy shinobi korzysta z jakichkolwiek technik (zarówno zwykłych, jak i senjutsu) używa do ich wykonania jedynie chakry Senjutsu. W momencie, gdy stan chakry Senjutsu osiągnie 0, użytkownik traci Sage Mōdo. Tryb Sage można aktywować za pośrednictwem klona, który zgromadzi za nas potrzebną energię i przekaże ją nam w chwili zniknięcia. W takim wypadku do ciała wraca pełna ilość chakry Sage oraz połowa chakry repliki (zgodnie z zasadami klonowania).

Bonusy Mokuton Sage Modo
- witalność, reakcja, szybkość oraz zręczność wzrastają o 10 punktów na czas użycia.
- możliwość wykonywania wszystkich znanych technik Senjutsu: Mokuton (po wcześniejszym nauczeniu się ich)

Uwaga: Tryb Sage Mode można użyć tylko raz w czasie walki.

techniki

Mokuton no Jutsu
2itrn1g.jpg
Technika polega na wytworzeniu z podłoża, jak i z własnego ciała drewnianych pali. Technika ma kilka poziomów, zależnych od poziomu rozwinięcia Mokutona.
Poziom pierwszy (Ranga D)

Pozwala na tworzenie pojedynczych pali z podłoża lub z ciała (do 5). Pale te mają stosunkowo małą objętość i nie są bardzo długie.
Chakra za pal z podłoża: 1000
Chakra za pal z ciała: 500
Poziom drugi (Ranga B)

Pozwala na tworzenie większej ilości pali (do 10). Pale te są grubsze niż na pierwszym poziomie i sięgają dłużej.
Chakra za pal z podłoża: 2000
Chakra za pal z ciała: 1000
Poziom trzeci (Ranga A)

Ten poziom osiągają członkowie klanu Senju, którzy mistrzowsko opanowali swoje Kekkei Genkai. Pozwala na tworzenie dużej ilości pali, osiągających duże rozmiary (do 20). Wadą tego poziomu jest duże zapotrzebowanie na chakrę.
Chakra za pal z podłoża: 3000
Chakra za pal z ciała: 1500

Wraz z opanowaniem wyższego poziomu nadal możemy korzystać z tych niższych!
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Mokuton: Shichūka no Jutsu (D)
1fAimTQ.png
Wysyłając czakrę do ziemi użytkownik konwertuje korzenie do surowych materiałów. Następnie, powodując gwałtowny wzrost, tworzy dom o rozmiarach 20x20. Jest to bardzo duża wygoda podczas dłuższych wypraw, ponieważ praktycznie w każdej chwili można się gdzieś zatrzymać bez potrzeby rozbijania obozu. Użytkownik techniki dzięki użyciu czakry może dowolnie zaprojektować wewnętrzny i zewnętrzny wygląd domu. Niestety, jak każda technika tego stylu, narażona jest na ataki ogniste. Jedna konstrukcja powstaje 10s oraz wymaga od użytkownika ogromnego skupienia w skutek czego nie może się on podczas wykonywania tej techniki poruszać. Z tego względu jest ona praktycznie nieprzydatna w walce.

Chakra: 4 000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Mokuro no Jutsu (D)
2gtwvo1.jpg
Prosta technika, polegająca na szybkim użyciu drewna do związania przeciwnika. Po kilku pieczęciach z ziemi wyrastają niewielkie, drewniane pale które obwiązują przeciwnika, tak że nie może się on poruszyć. Wydostanie się z tej techniki jest niezwykle trudne i wymaga dużej siły.
Zależnie od stopnia opanowania przez użytkownika elementu Mokutona tabelka witalności wymaganej by wydostać się z techniki przedstawia się w sposób następujący:

Rangi D i C: 25 punktów witalności
Ranga B: 30 punktów witalności
Ranga A: 35 punktów witalności
Ranga S: 40 punktów witalności

Chakra: 4000
Chakra za utrzymanie: 1000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Moku Jouheki (C)
ae4dxv.jpg
Jutsu służące do stworzenia dużej drewnianej kopuły, która osłania przed wszelkimi atakami taijutsu oraz niektórymi słabszymi technikami. Może też posłużyć jako pułapka, która zamyka we wnętrzu kilka osób. Kopuła ta nie jest zbyt wytrzymała, a szczególnie podatna jest na ogniste ataki. Ma ona kształt półkola i jest odsłonięta z jednej strony.

Chakra: 3000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________


Mokuton: Daijurin no Jutsu (C)
11v5zs8.jpg

Technika, która pozwala zmienić własne ramię w wielki pal, przypominający konar drzewa. Dzięki stymulacji komórkami ciała, można stymulować błyskawiczny wzrost powstałego drzewa – możliwość wydłużania z dużą prędkością i rozwidlenie na wiele gałęzi. Dzięki temu możliwe jest łatwe złapanie przeciwnika, a także, zmiana zakończenia drzewa na ostre kolce, podobne do włóczni.

Chakra: 4000
Chakra za rozwidlenie: 1000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Mokuton: Jubaku Eisou (C)
148zoqv.jpg
Jutsu polegające na wytworzeniu z ziemi konarów, które oplątują przeciwnika.
Po pewnym czasie konary łączą się i tworzą ogromnych rozmiarów drzewo.
Przeciwnik zostaje w nim uwięziony i nie ma szans na ucieczkę za pomocą zwyczajnych technik.

Chakra: 8000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Shichuutou no Jutsu (B)
2myz0jq.jpg
Tajemna technika, stworzona przez pierwszego Hokage. Polega na wytworzeniu w krótkiej chwili ogromnego, drewnianego więzienia. Rozmiary zależą od wykonawcy techniki, jednak górną granicą jest 30 metrów długości, 20 metrów szerokości oraz 10 metrów wysokości. Dodatkowo, drewno z którego jest zrobiona, jest niesamowicie trudne do zniszczenia dlatego z techniki trudno się wydostać.

Chakra: 6000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Mokuton Kawarimi no Jutsu (B)
2ih8905.jpg
Technika ta pozwala szybko podmienić własne ciało na drewnianego manekina. Po podmianie zostajemy w ukryciu, a przeciwnik czuje się zdezorientowany, dzięki czemu możemy zaatakować z zaskoczenia. Technika ta nie wymaga kłód, czy innych przedmiotów, gdyż w momencie podmiany sami wytwarzamy manekina.

Chakra: 6000
Chakra za podmianę bez pieczęci: 12000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Moku Bunshin no jutsu (B)
5d1g7a.jpg
Prosta technika Mokuton, polegająca na stworzeniu drewnianego klona.
Jest on odporny na większość zwyczajnych ataków brońmi. Po lekkim zranieniu, potrafi on odbudować swoje ciało.
Dodatkowo klony te posiadają umiejętność telepatycznego porozumiewania się między sobą oraz z użytkownikiem techniki. Zasięg tego połączenia wynosi 150m. W momencie wykonywania techniki, chakra używającego dzieli się na tyle części ile stworzył klonów. Np. przy tworzeniu jednego - chakra zostaje podzielona na dwie części, natomiast przy stworzeniu czterech - na pięć części. Poziomy chakry poszczególnych klonów należy zapisywać w każdej rundzie razem ze swoim własnym przy użyciu skryptu ukrywającego.
Po zniszczeniu klona lub jego odwołaniu, do ciała użytkownika wraca jedynie 50% posiadanej przez niego chakry, dlatego warto się dobrze zastanowić przed użyciem tej techniki. Ilość klonów możliwych do stworzenia jest nieograniczona, jednak poziom chakry żadnego z nich nie może być w chwili pojawienia się niższy niż 1000.

Klon posiada wszystkie umiejętności i techniki użytkownika z zakresu Mokuton

Chakra: -
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Mokuton Hijutsu: Jukai Koutan (A)
2l8w9ro.jpg
Technika wymyślona przez pierwszego Hokage. Na początku ninja wytwarza niewielki las, w miejscu w którym stoi przeciwnik. Gdy wyrosną pierwsze drzewa, przeciwnik nie ma już szans na ucieczkę. Drzewa zaczynają go chwytać gałęziami, tak że nie może się on ruszyć. Atak skuteczny także przeciwko wielu przeciwnikom.

Chakra: 10000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Mokuton: Sashiki no Jutsu (A)
24phsvl.jpg
Użytkownik po złożeniu dwóch pieczęci uaktywnia w swoim ciele komórki klanu Senju. Z ciała wylatuje, z bardzo dużą szybkością, różnych rozmiarów, zaostrzony pal z drewna, który jest w stanie bez problemu przebić każdego shinobi. Rozmiar drzazg zależy od woli wykonawcy techniki. Zasięg techniki to nawet 30 metrów. Użytkownik może również w dowolnym momencie sprawić, że lecący pal rozgałęzi się (np. po wbiciu w przeciwnika) co czyni go jeszcze groźniejszym. Można wystrzelić na raz kilka pali w różne strony

Chakra (za jedną drzazgę): 1000 za mały || 3000 za średni || 6000 za duży
Chakra za rozgałęzienie jednego: 500
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Senjutsu: Mokuton: Kakuen Nitten Suiishu (A)

2mmxc7.jpg
Po wcześniejszym wykonaniu techniki  Mokuton: Mokujin no Jutsu lub Senjutsu: Mokuton: Shin Sūsenju, powstaje możliwość uśpienia wroga (nawet ogoniastej bestii) po przez dotknięcie ręką głowy przeciwnika. Sen utrzymuje się przez 3 tury(w przypadku przywołanych zwierząt odsyła je z powrotem).

Chakra: 3000
Wymaga: Mokuton ; Uprzednie użyciu jednej z technik Mokuton: Mokujin no Jutsu lub Senjutsu: Mokuton: Shin Sūsenju
________________________________________________________________________________

Mokuton: Hotei no Jutsu (A)
x5xyeo.jpg
Technika polega na stworzeniu olbrzymich drewnianych dłoni wyrastających z ziemi dookoła przeciwnika, które mogą unieruchomić cel lub go zmiażdżyć.  Można także tworzyć pojedyncze dłonie.

Chakra za dłoń: 3000
Wymaga: Mokuton
Maksymalnie można stworzyć pięć dłoni jednocześnie.
________________________________________________________________________________

Mokuton: Mokujin no Jutsu (S)
2ymvkli.jpg
Użytkownik, przy użyciu jednej pieczęci, w szybkim tempie tworzy wielką drewnianą statuę. Statua jest kontrolowana przez twórcę i może służyć zarówno do obrony jak, i do ataku. Technika jest w stanie złapać, a następnie odrzucić skompresowaną Bijuudame.

Chakra za stworzenie: 10000
Chakra za utrzymanie: 1000
Wymaga: Mokuton
Maksymalnie można stworzyć tylko jedną statuę.
________________________________________________________________________________

Mokuton: Kajukai Kōrin (S)
10dfbpx.jpg
Jedna z najbardziej zaawansowanych technik Mokutona. Użytkownik po złożeniu dwóch pieczęci tworzy gęsty las kwitnących drzew. W pierwszej turze po wyrośnięciu uwalniają one trujący pyłek, który powoli unosi się także ku górze. Każdy kto nabierze do płuc choć odrobinę pyłku ginie po trzech kolejnych turach. Aby powstrzymać technikę należy zniszczyć las, bądź wznieść się na wysokość, gdzie pyłek już nie sięga – około 30 metrów. Zasięg techniki jest ogromny, gdyż las ma średnicę 60 metrów.
Użytkownik techniki jest na nią odporny.

Chakra: 20000
Wymaga: Mokuton, 25 Punktów Rozwoju
________________________________________________________________________________

Mokuton: Hōbi no Jutsu (S)
8xvp5z.jpg
Potężna, defensywna technika stosowana przez użytkowników stylu drewna. Po złożeniu pieczęci, w dość szybkim tempie dookoła używającego pojawia się drewniana kopuła, przedstawiająca oblicze smoka. Kopułę można w każdej chwili rozdzielić na dwie części, a potem ponownie ją zamknąć. Chroni ona przed większością technik nie licząc najpotężniejszych jutsu natury Katon oraz innych - np. Bijuudama.

Chakra: 10000
Chakra za utrzymanie: 2000
Wymaga: Mokuton
________________________________________________________________________________

Mokuton: Moku Ryuu no Jutsu (S)
21ou1zm.jpg
Jedna z najpotężniejszych technik klanu Senju. Użytkownik tworzy wokół siebie ogromnych rozmiarów drewnianego smoka, który posiada bardzo specyficzne umiejętności. Po obwiązaniu się wokół ciała jinchuriki, który znajduje się w formie bijuu, jest w stanie zablokować i zneutralizować jego moc. Następnie, w ciągu 1 tury, z ciała smoka, zaczynają wyrastać drzewa, co stwarza wrażenie, jakby na bijuu wyrastał las. Z tego powodu, co turę wysysa on 5000 chakry z ciała jinchuriki. Technika działa w ten sam sposób na wielkie summony.

Chakra: 20000
Chakra za utrzymanie: 4000
Wymaga: Mokuton, 30 Punktów Rozwoju
________________________________________________________________________________

Senjutsu: Mokuton: Shin Sūsenju (S)
143gyrl.jpg
Użytkownik wytwarza olbrzymią statuę przy której nawet demony w pełnej formie są jak karły. Statua przypomina buddę z rękoma złożonymi do modlitwy, za którą znajduje się 10 000 rąk. Każda jest w stanie złapać i unieruchomić demona. Twórca techniki w każdej chwili może posłać jedną z rąk do ataku lub nawet wszystkie jednocześnie. Skala zniszczeń przy pełnej sile techniki jest ogromna. Przy ostatnim jej użyciu powstał krater w Dolinie Końca.

28k7dir.jpg
Chakra za wytworzenie statuy: 15000
Chakra za pojedynczy atak ręką: 1000
Chakra za atak wszystkimi naraz: 10000
Wymaga: Mokuton ; Aktywny Sage Mode: Mokuton
________________________________________________________________________________

Senjutsu: Myōjinmon (S)
15gwa9y.jpg
Użytkownik wytwarza 10 masywnych Torii, które spadając z nieba przyszpilają do ziemi wybrany cel. Technika jest w stanie unieruchomić demona o 9 ogonach. Spadające Torie dostosowują się do rozmiarów przeciwnika, którego mają unieruchomić, dzięki temu można unieruchomić zarówno pojedynczą osobę jak i Demona w pełnej formie.

Chakra za duże Torie: 10000
Chakra za średnie Torie: 5000
Chakra za małe Torie: 3000
Wymaga: Mokuton ; Aktywny Sage Mode: Mokuton


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB