Ranton: Reizā Sākasu (B)

Użytkownik tworzy przed sobą okrąg,z którego wystrzeliwują lasery, które to są naprowadzane, a przy tym niesamowicie szybkie. Wytwarzając kilka laserów można atakować wielu przeciwników na raz. Siła techniki jest wystarczająca do przebicia przeciwnika na wylot chyba, że jego witalność znacznie wykracza ponad normę, wtedy potrzeba kilku laserowych biczy do zabicia. Siła techniki zależy od wiedzy o KG i ninjutsu użytkownika.
Chakra za jeden laser: 2500
Wymaga: Ranton
________________________________________________________________________________
Ranton: Kuropansa (A)

Technika dzięki, której wytwarzamy czarną panterę wytworzoną z czarnej elektryczności. Pantera taka jest bardzo szybka, a zetknięcie z nią powoduje w większości wypadków śmiertelne porażenie. Pantera taka jest w pełni kontrolowana, a na polu walki pozostaje do chwili odwołania bądź skończenia zasobów chakry użytkownika. Kuropansa znika dopiero w zderzeniu z celem, który jest przynajmniej tak duży jak ona sama.
Chakra: 5000
Chakra za utrzymanie: 3000
Wymaga: Ranton
________________________________________________________________________________
Ranton: Raiunkōha (A)

Shinobi wytwarza wokół swego ciała sporej wielkości burzową chmurę, która służy zarówno jako atak jak i obrona. Wejście w taką chmurę przez przeciwnika powoduje natychmiastową śmierć, a ataki bronią miotaną wykonaną z metalu są odpychane przy zetknięciu z chmurą. Ofensywne właściwości takiej chmury to potężne wybuchy błyskawic strzelające w przeciwników, ich zasięg to 20 metrów. Błyskawice takie ściągane są przez metalowe przedmioty. Niestety wadą techniki jest brak widoczności u uzytkownika znajdującego się wewnątrz chmury.
Chakra: 5000
Chakra za utrzymanie: 3000
Wymaga: Ranton
________________________________________________________________________________
Ranton: Rankiryū (A)

Użytkownik wytwarza chmurę burzową, która absorbuje chakrę od przeciwników. Aby wytworzyć taką chmurę potrzeba sporej ilości znaków, których składanie zająć może nawet dwie tury. Ilość absorbowanej chakry na turę to 2.000, po wzniesieniu przez użytkownika rąk do góry chakra w formie błyskawicy zostaje przekazana do jego ciała. Chmura może mieć zasięg nawet 30-stu metrów więc nie jest łatwo uciec spod jej działania.
Chakra: 8000
Wymaga: Ranton