Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 18-03-2016 21:37:47

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Sharingan

Sharingan
Klan: Uchiha
Natura Chakry: Katon

Zdolność ta pozwala przede wszystkim dostrzegać zjawiska niewidoczne normalnym okiem - obiekty poruszające się z dużą szybkością, oraz kolor chakry w ciele shinobi. Sharingan nie potrafi jednak widzieć wewnętrznego systemu chakry przeciwnika, jest za to w stanie dostrzec źródła chakry ukryte nawet pod ziemią. Kekkei Genkai śledzi i zapamiętuje ruchy wroga, niezależnie jak szybko je wykona. Dzięki tej zdolności posiadacz jest w stanie rozróżnić klony od ich twórcy, jeżeli tylko technika podziału nie została wykonana w ukryciu. Sharingan potrafi także szacować chakrę przeciwnika.

Poziom I: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi D włącznie. Sharingan I stadium (Jedna łezka).
Poziom II: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi C włącznie. Sharingan II stadium (Dwie łezki). Dodatkowo otrzymujemy możliwość stworzenia za darmo jednej własnej techniki do rangi C.
Poziom III: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi B włącznie. Sharingan III stadium (Trzy Łezki).
Poziom IV: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi S włącznie. Sharingan IV stadium Mangekyō Sharingan.
Poziom V: Sharingan V stadium Eternal Mangekyō Sharingan.

Uwaga: Poziom V jest możliwy do zdobycia jedynie w evencie.

Natura Chakry: Katon

I Stadium (Jedna łezka)
Jxk3ixc.png

Jest to pierwszy etap rozwoju Sharingana. Takie źrenice posiadają shinobi klanu Uchiha zaraz po przebudzeniu swego zaawansowanego limitu krwi i dopiero z czasem rozwijają się one do pełnej postaci Sharingana (III Stadium). Oczy te posiadają jedną "łezkę" Sharingan na tym poziomie zapewnia kopiowanie technik taijutsu do poziomu C, a ponadto potrafi przełamywać słabsze techniki genjustu do rangi D włącznie. Umożliwia również w niewielkim stopniu przejrzenie techniki przeciwnika i odczytanie jego ataku. Na tym poziomie aktywny Sharingan zwiększa reakcję użytkownika o 5 punktów.
Chakra za aktywację Sharingana: 600
Utrzymanie: 200

II Stadium (Dwie łezki)
xzsUiuR.png

Jest to faza przejściowa sharingana. Użytkownik zaczyna sobie coraz lepiej radzić ze swoim Kekkei Genkai. Na jego sharinganie widnieją dwie łezki. Użytkownik potrafi skopiować wszelkie techniki taijutsu, a ponadto potrafi przełamywać techniki genjutsu do rangi C włącznie. Aktywny sharingan zwiększa naszą reakcję o dodatkowe 5 punktów (razem 10).
Chakra za aktywację Sharingana: 800
Utrzymanie: 300

III Stadium (Trzy łezki)
qaiD4Mn.png

Klasyczna, rozwinięta forma Sharingana z trzema łezkami. Sharingan w tej postaci oprócz znanych z I i II stadium zdolności postrzegania w znacznie szerszym zakresie od oczu zwykłych śmiertelników, pozwala kopiować (tylko na wyzwaniach) techniki taijutsu, ninjutsu oraz genjutsu z wyjątkiem tych ograniczonych do więzów krwi i nie posiadanej przez użytkownika natury chakry, a także ich zapamiętywanie i stosowanie w późniejszym okresie. Umożliwia również w większym zakresie niż I i II stadium odczytywanie ruchów przeciwnika. Pojawia się możliwość tworzenia genjutsu. Siła iluzji uzależniona jest od użytkownika w zakresie genjutsu. Dodatkowo daje on możliwość przełamywania silnych genjutsu (do Rangi B włącznie). Liczba technik, którą może skopiować i zapamiętać użytkownik jest nieograniczona. Na tym poziomie aktywny Sharingan zwiększa reakcję użytkownika o dodatkowe 10 punktów (razem 20).

Siła bazowego genjutsu w zależności od naszej wiedzy o genjutsu:
Ranga D, C - Możliwość kreowania jednej iluzji rzeczy maksymalnie wielkości człowieka, które nie mogą się poruszać
Ranga B - Możliwość kreowania jednej iluzji maksymalnie wielkości człowieka, która może się poruszać
Ranga A - Możliwość kreowania jednej nieruchomej iluzji wielkości króla zwierząt oraz jednej iluzji wielkości człowieka, która może się poruszać
Ranga S - Możliwość kreowania dwóch ruchomych iluzji wielkości człowieka oraz jednej ruchomej iluzji wielkości króla zwierząt. Dodatkowo istnieje możliwość wymazania siebie z takowej iluzji. Iluzja takowa może posłużyć do zmęczenie przeciwnika lub wystawienia go na ewentualny atak.


Chakra za iluzje: 3.000
Utrzymanie: 1.000

Aby złapać przeciwnika w Genjutsu potrzebny jest kontakt wzrokowy. Dodatkowo użytkownik nie może się poruszać w momencie gdy kontroluje genjutsu. Nie ma także możliwości 'wymazania' swojej postaci z iluzji. Jedyną możliwością ukrycia się jest zakrycie inną iluzją lub posiadanie genjutsu rangi S. Przy użyciu przez przeciwnika techniki Kai siła iluzji od D-A jest równa genjutsu rangi C. W przypadku rangi S genjutsu rangi B.

Chakra za aktywację Sharingana: 3.000
Utrzymanie: 1.000

IV Stadium (Mangekyō Sharingan)
LUHULUT.png

Unikatowy, wysoki poziom Sharingana. W celu uzyskania tego Sharingana niezbędne jest zabójstwo najbliższego przyjaciela, ale istnieją też inne sposoby (np. przeszczepy). Ponadto każdy użytkownik Mangekyō Sharingana, prędzej czy później odkrywa w sobie talent do genjutsu (ścieżka Tsukiyomi i ścieżka Kotoamatsukami), wykorzystywania czarnych płomieni (ścieżka Amaterasu), bądź manipulowania przestrzenią i czasem (ścieżka Kamui). W momencie otrzymania tego poziomu Sharingana wybiera się jedną ze ścieżek, którą chce się podążać i otrzymuje się możliwość zdobycia technik, które przynależą do wybranej ścieżki. Posiadanie tego poziomu wiąże się z dużym ryzykiem - wraz z każdym użyciem Mangekyō w walce, oczy użytkownika ulegają coraz większemu uszkodzeniu, aż w końcu dochodzi do trwałej ślepoty. Dlatego też poziom ten używany jest tylko w dużej ostateczności zagrożenia życia. Użytkownicy tego stadium są w stanie z łatwością przeciwstawić się genjutsu. Aktywny Sharingan dodaje nam 10 punktów statystyk (razem 30).
Chakra za aktywację Sharingana: 8.000
Chakra za aktywację ze stadium 3 łezek: 5.000
Utrzymanie: 3.000

V Stadium (Eternal Mangekyō Sharingan)
pBvOp4b.png

Najbardziej zaawansowany poziom Sharingana, niebywale trudny do zdobycia. Jego największą zaletą jest fakt, iż używanie go w żaden sposób nie powoduje uszkodzeń narządu wzroku, a cały organizm znosi używanie najsilniejszych, wzrokowych technik bez żadnego problemu.
Chakra za aktywację Sharingana: 6.000
Chakra za aktywację ze stadium 3 łezek: 3.000
Utrzymanie: 2.000

Tsukiyomi a poszczególne ścieżki:
Ze ścieżkami Mangenkyo Sharingana to jest tak, że nie posiadają one takiej samej siły tej techniki. W przypadki ścieżki Tsukiyomi i Kotoamatsukami jest ona po prostu silniejsza. Dlatego pozostałe ścieżki nie są się w stanie jej oprzeć i w żaden sposób przełamać, chyba że posiadają przeklętą pieczęć lub demona. Natomiast ścieżki Tsukiyomi i Kotoamatsukami jest w stanie z łatwością przełamać Tsukiyomi ścieżek Kamui i Amaterasu. W przypadku starcia ścieżek Tsukiyomi i Kotoamatsukami lub Kamui i Amaterasu są one w stanie przełamać swoje Tsukiyomi

Kopiowanie technik:
Aby skopiować technikę należy zobaczyć jak przeciwnik składa znaki na wyzwaniu, które wygramy. Możemy skopiować technikę maksymalnie na takim samym poziomie Ninjutsu, Taijutsu, Genjutsu jakim sami dysponujemy. Po skopiowaniu techniki należy odczekać siedem dni, aby móc skopiować następną. Aby skopiować technikę należy zapłacić 50% jej normalnego kosztu PR.

Ścieżki Sharingana oraz techniki do nich:
1) Dla wszystkich:
- Magen: Kyōten Chiten
- Magen: Kensa
- Izanagi
- Magen: Utakata
2) Ścieżka Tsukiyomi:
- Susanoo
- Yasaka no Magatama
- Tsukiyomi
- Amaterasu
- Magen: Kasegui
- Izanami
3) Ścieżka Amaterasu:
- Susanoo
- Tsukiyomi
- Yasaka no Magatama
- Amaterasu
- Magen: Kasegui
- Enton: Kagutsuchi
- Enton: Kokuen no Tate
- Enton: Amaterasu no Tsurugi
- Enton: Yasaka no Magatama
4) Ścieżka Kamui:
- Susanoo
- Tsukiyomi
- Yasaka no Magatama
- Kamui
- Magen: Kasegui
- Katon: Bakufū Ranbu
5)Ścieżka Kotoamatsukami:
- Susanoo
- Tsukiyomi
- Yasaka no Magatama
- Kotoamatsukami
- Magen: Kasegui
- Izanami

Techniki

Jedyną techniką Sharingana która wymaga pieczęci jest Katon: Bakufū Ranbu.

Magen: Kyōten Chiten (B)
1493uk9.jpg
Technika pozwalająca użytkownikowi Sharingan, na odwrócenie genjutsu w niego skierowanych. Warunkiem użycia techniki jest spojrzenie w oczy przeciwnika. Jutsu działa na zasadzie skopiowania chakry przeciwnika użytej do techniki genjutsu lub wykrycia jego chakry i obrócenia jej działania na pierwotnego użytkownika.

Chakra: 100% kosztu odwracanego genjutsu
Dodatkowe: Możemy odwrócić jedynie genjutsu odpowiadające randze którą posiadamy w zakresie genjutsu.
Wymaga: Sharingan III poziom.
________________________________________________________________________________

Magen: Kensa (B)
2r53msx.jpg
Silne Genjutsu wzrokowe polegające na przejęciu częściowej bądź całkowitej kontroli nad poszczególnym obiektem. Technika wykorzystywana jest najczęściej w celu podporządkowania sobie przywoływanych zwierząt lub ogoniastych bestii. Rzadko używa się jej w przypadku ludzi, gdyż ich mózg odpiera większość przesyłanej chakry toteż kontrolowany przeciwnik może wykonać jedynie prostą czynność - np. anulowanie danej techniki. Aby przejąć kontrolę nad zwierzętami wystarczy jedynie kontakt wzrokowy, jeśli chodzi o ludzi potrzebny jest również dłuższy kontakt fizyczny natomiast ofiara nie może się poruszać. Stopień zaawansowania techniki (zakres kontrolowanych obiektów) zależy od poziomu Sharingana.

Technika działa również w starciu z bestiami zapieczętowanymi w Jinchuuriki. Blokuje ona wtedy moc demona. Nie działa po przejściu wodospadu z racji, że Jinchuriki całkowicie kontroluje chakre ogoniastej bestii. Technika ta działa także w przypadku samych ogoniastych bestii. Użytkownik Mangekyō Sharingana może przejąć nad nimi całkowitą kontrolę.


Sharingan II poziom - Maksymalnie duże zwierzęta
Chakra: 6000
Chakra za utrzymanie: 1000


Sharingan III poziom - Ludzie, władcy zwierząt
Chakra: 8000
Chakra za utrzymanie: 2000


Sharingan IV poziom- Ogoniaste bestie
Chakra: 10000
Chakra za utrzymanie: 3000


Uwaga! Wariant z ogoniastymi bestiami wymaga aktywnego Mangenkyo Sharingana
________________________________________________________________________________

Izanagi (A)
osyazc.jpg
Potężna, zakazana technika należąca do członków klanu Uchiha. Użytkownik rzuca potężne Genjutsu sam na siebie, dzięki któremu wszystkie obrażenia oraz niekorzystne efekty traktuje jako zwykły sen. Rozpływa się on i pojawia w dowolnym wybranym przez siebie miejscu. Wydawałoby się, że jest to technika perfekcyjna jednak posiada ona pewną wadę. Użytkownik po zakończeniu jej działania ślepnie na jedno oko, tym samym tracąc tym samym połowę reakcji na czas podczas którego nie posiada aktywnego sharingana.

Chakra: 6000
Wymaga: Sharingan IV poziomu.
Dodatkowe: Utrata wybranego oka, można użyć tej techniki przy aktywnym III poziomie Sharingana (Trzy Łezki)
________________________________________________________________________________

Katon: Bakufū Ranbu (A)
dmuy3r.jpg
Technika, w której czakra ugniatana w ciele jest zmieniana w ogień, a wtedy wydalana z ust w ciągłym strumieniu ognia. Przez połączenie tego strumienia z efektami zakłócającymi związanymi z pewnym Ninjutsu Czasoprzestrzennym, prowadzi do stworzenia ogromnego wiru ognia, który wiruje stopniowo na zewnątrz, gdy jest napędzana do przodu z dużą prędkością. Zasięg techniki może wynosić nawet 30 metrów.

Chakra: 10000
Wymaga: Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan); Ścieżka Kamui
________________________________________________________________________________

Enton: Amaterasu no Tsurugi (A)
258xp3m.jpg
Najgroźniejsza technika zyskiwana z mocy Enton, będącej jednocześnie rozwinięciem techniki Amaterasu. Dzięki tej technice i wykorzystaniu maksymalnych umiejętności władaniem Entonem, shinobi posiadający Mangekyō Sharingan jest w stanie za sprawą skupienia czarnych płomieni przeobrazić je w ogromne ostrze, które jest w stanie przeciąć praktycznie wszystko i przez prawie wszystko się przebić. Gdy oponent, bądź jakikolwiek inny obiekt, zostanie ugodzony tym mieczem, jest momentalnie pokrywany i pożerany przez płomienie Amaterasu, co zapewnia śmierć w męczarniach. Technika ta ze względu na rozmiar stworzonego miecza, a co za tym idzie - jego nieporęczności dla człowieka, używana jest połączeniu z w pełni uzbrojonym Susano'o, dzięki czemu Amaterasu no Tsurugi staje się idealną alternatywą dla Totsuki no Tsurugi. Wraz z tym ostrze jest ona materialnym dowodem na to, jak skrajne są względem siebie obie ścieżki rozwoju Mangekyō Sharingan.

Chakra: 8000
Wymaga: Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan); Ścieżka Amaterasu; Amaterasu
________________________________________________________________________________

Enton: Kokuen no Tate (A)
2d1gtc.jpg
Jedna z technik Enton, będącej jednocześnie rozwinięciem techniki Amaterasu. Technika z pozoru przypomina technikę Enton: Kagutsuchi, lecz w porównaniu do niej, Kokuen no Tate nie wymaga bodźca w postaci ataku - można ją aktywować w dowolnym momencie. Polega ona na tym, iż shinobi pokrywa swoją zaporę obronną (najczęściej pochodzącą z jakiegoś innego jutsu) czarnymi płomieniami Amaterasu, zapewniając sobie dodatkową ochronę. Czarne płomienie pokrywające daną zaporę nie spalają jej.

Chakra: 4000
Wymaga: Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan); Ścieżka Amaterasu; Amaterasu
________________________________________________________________________________

Magen: Kasegui (A)
211te2q.jpg
Technika wymaga kontaktu wzrokowego z przeciwnikiem i aktywowanego przy tym Sharingana. Osoba złapana w tą iluzję zostaje poprzebijana kilkoma masywnymi kołkami. Mimo iż jest to tylko iluzja, wywołuje ona realistyczny ból. Ból ten jest na tyle silny, iż paraliżuje przeciwnika, uniemożliwiając mu jakikolwiek najmniejszy ruch, co jest głównym zamierzeniem tej techniki. Technika ta działa dosyć szybko i nagle, przez co stanowi idealny środek obronny jak i obezwładniający oponenta. Wadą genjutsu jest to, iż trwa ono przez krótką chwilę (1 tura) i równie szybko, jak się pojawia, przestaje działać, zostawiając na swojej ofierze odczucie boleści i nagłego osłabienia. Użytkownik natomiast musi w tym czasie pozostać w bezruchu.

Chakra: 5000
Dodatkowe: Ścieżka Tsukiyomi i Kotoamatsukami może użyć tej techniki przy aktywnym III poziomie Sharingana (Trzy Łezki), natomiast Ścieżka Amaterasu i Kamui musi mieć aktywny Sharingan IV poziom Sharingana (Mangekyō Sharingan)
Wymaga: Sharingan IV poziom;

________________________________________________________________________________

Magen: Utakata (A)
b7fdcn.jpg
Do użycia tej techniki wystarczy kontakt wzrokowy z przeciwnikiem i przykucie jego uwagi dowolną czynnością. Osoba wtrącona w to genjutsu zostaje poddana szeregom przeróżnych iluzji, w których może ona doznać różnego rodzaju wrażeń, począwszy od utraty kontroli nad własnym ciałem aż po realistyczny ból. Technika mimo to jednak nie zagraża życiu przeciwnikowi - ma na celu jedynie obezwładnienie przeciwnika i sprawianie mu tortur psychicznych jak i fizycznych. Wadą techniki jest to, że można ją rzucić tylko na jedną osobę, jej użytkownik zaś musi się skupić na tworzonych iluzjach, przez co może stać się łatwym celem. Z techniki tej można się wyzwolić przy użyciu techniki Kai, bądź też z pomocą towarzyszy, którzy użyczą pomocy stosując technikę Kai na ofierze genjutsu.

Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 1000
Dodatkowe: Ścieżka Tsukiyomi i Kotoamatsukami może użyć tej techniki przy aktywnym III poziomie Sharingana (Trzy Łezki), natomiast Ścieżka Amaterasu i Kamui musi mieć aktywny Sharingan IV poziom Sharingana (Mangekyō Sharingan)
Wymaga: Sharingan IV poziom.
________________________________________________________________________________

Enton: Yasaka no Magatama (S)
2upg5tk.jpg
Pełna forma Susanoo tworzy w ręku obiekt przypominający czarny płomień, z którego wystrzeliwuje kilkanaście niewielkich wiązek Amaterasu.Trafieni wrogowie zostają odepchnięci ze względu na siłę rozpędu pocisku oraz natychmiast pochłaniają ich czarne płomienie. Jutsu idealne do walki z liczniejszą grupą wrogów.

Chakra za pocisk: 3000
Wymaga: Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan); Ścieżka Amaterasu; Amaterasu; Susanoo (III)
________________________________________________________________________________

Yasaka no Magatama (S)
2501rmd.jpg
Poziom I
Będąc w pełnej formie Susanoo użytkownik tworzy ze swej chakry charakterystyczny shuriken wyglądem przypominający trzy łezki Sharingana połączone łańcuchem, a następnie ciska nim we wroga. Technika jest bardzo szybka i zadaje ogromne obrażenia, idealnie nadaje się do niszczenia dużych obiektów lub walki z przyzwanymi stworami.

Chakra: 8000
Wymaga: Susanoo (III), Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan)

14xkmlg.jpg

Poziom II
Silniejsza wersja techniki. Działaniem przypomina nieco pierwszy poziom, lecz zamiast jednego shurikena tworzy się ich kilkanaście, a wszystkie połączone są jednym łańcuchem trzymanym przez Susanoo. Po wzięciu zamachu owym łańcuchem, shurikeny odrywają się od niego i wszystkie mkną w stronę wybranego celu. Technika jest szybka, niezwykle trudna do uniknięcia i zadaje ogromne obrażenia na dużym obszarze.

Chakra: 20000
Wymaga: Susanoo (III), Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan).
________________________________________________________________________________

Izanami (S)
zmmqnc.jpg
Najpotężniejsze Genjutsu klanu Uchiha, które podobnie jak jego odwrotność Izanagi, należy do zbioru zakazanych technik. Użytkownik używa swego lewego oka, aby uwięzić przeciwnika w iluzji, polegającej na niekończącej się pętli tych samych wydarzeń (Deja vu). Przeciwnik jest świadomy swego położenia jednak nic nie może z tym zrobić i w efekcie stoi w miejscu tocząc bezcelową walkę z Genjutsu. Po wykonaniu techniki, Uchiha ślepnie na lewe oko tracąc połowę reakcji na okres czasu w którym nie ma aktywnego sharingana. Przygotowanie Genjutsu trwa 5 tur (Genjutsu aktywuje się w 6 turze), a jego aktywacja wymaga zbliżenia się do przeciwnika przynajmniej na odległość 5 metrów. W ciągu tych pięciu tur można toczyć normalną walkę i wykonywać inne techniki. Przeciwnik nie jest w stanie wykryć, że użytkownik Sharingana przygotowuje się do wykonania Genjutsu, a istnieje duża szansa, że nawet nie zauważy kiedy wpadł w Izanami.

Chakra za aktywację: 10000
Chakra na turę: 2000
Dodatkowe: Utrata wybranego oka
Wymaga: Dodatkowe: Utrata wybranego oka, można użyć tej techniki przy aktywnym III poziomie Sharingana (Trzy Łezki)
________________________________________________________________________________

Enton: Kagutsuchi (S)
j7b821.jpg
Technika ta stanowi jedną z trzech technik Enton, będącej jednocześnie rozwinięciem mocy Amaterasu. Shinobi przy użyciu jednego ze swoich oczu jest w stanie wytworzyć blisko swojego ciała swoistą osłonę ze skupionych płomieni Amaterasu. Osłona ta pojawia się dosyć szybko i nagle, najczęściej nie pozostawiając atakującemu przeciwnikowi zbyt dużo czasu do odwrotu. W chwili ataku osłona wypuszcza płomienie Amaterasu w postaci kilkudziesięciu kolców, których zadaniem jest nie dość, że poprzebijać ciało atakującego przeciwnika, to jeszcze spalić go czarnymi płomieniami. Mimo iż wykonana jest tylko z płomieni Amaterasu, stanowi szczelną i dosyć skuteczną zaporę, przez którą nie zdąży przedrzeć się jakakolwiek broń - po prostu zostanie spalona zaraz przy zetknięciu się z nimi. Do wykonania tej techniki - podobnie jak w przy Kawarimi no Jutsu - potrzebny jest bodziec w postaci ataku, bez niego technika nie jest możliwa do wykonania ze względu na potrzebę nagłej i solidnej motywacji i mobilizacji.

Chakra: 6000
Wymaga: Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan); Ścieżka Amaterasu; Amaterasu
________________________________________________________________________________

Kamui (S)
148kp6e.jpg
Zaawansowana technika Mangekyō Sharingan, polegająca na teleportacji między wymiarowej, która ma bardzo wiele zastosowań.

Wymaga: Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan); Ścieżka Kamui

"Atak Dystansowy"
Shinobi koncentruje wzrok w jednym miejscu, powodując powstanie wyrwy w czasoprzestrzeni, która zasysa w sobie wszystko to, co znajdzie się w jej zasięgu (do 5 metrów od centrum wyrwy). Dużą zaletą techniki jest możliwość przenoszenia wzrokiem dziury czasoprzestrzennej, jednak jest to proces bardzo powolny. Przy użyciu tej techniki można zniwelować niemal każdy atak - wyjątek stanowią dalekosiężne techniki obszarowe o ogromnych rozmiarach. Cel nieruchomy można trafić niemal od razu natomiast w ruchomy należy wycelować - minimum dwie tury w pełnym skupieniu. Wyrwa otwierając się powoduje chwilowe załamanie przestrzeni więc ktoś, kto zna tą technikę i posiada odpowiednie statystyki będzie w stanie jej uniknąć.

Chakra:
10000
Chakra za utrzymanie: 5000

"Wciąganie"
v4b2vl.jpg
Niezwykle przydatny wariant techniki pozwalający na wciągnięcie dowolnego obiektu (np. techniki wroga lub nadlatującej broni). Najgroźniejszą zaletą tego jutsu jest możliwość błyskawicznego wciągnięcia przeciwnika do innego wymiaru. Aby to zrobić wystarczy go dotknąć, a niecałą sekundę później jest już po wszystkim. Należy jednak uważać, gdyż podczas wciągania ciało użytkownika musi być zmaterializowane i nie może on jednocześnie używać wariantu "Nietykalności".

Chakra: 5000
Chakra za wciągnięcie osoby: 10000

"Nietykalność"
1zlr510.jpg
Potężna defensywa, która pozwala w dowolnym momencie przenieść całe swoje ciało lub jego fragment do innego wymiaru. W efekcie, przeciwnik odnosi wrażenie, że wszystkie jego ataki przenikają przez użytkownika owego jutsu. Wadą techniki jest to, że podczas używania "Nietykalności", nie można wykonywać żadnych ataków, ani technik. Problemem może być również walka z wieloma wrogami. Gdy na jednym z nich użyjemy "Wciągania", może on dowolnie atakować nasze znikające części ciała, które chwilowo pojawiają się w tamtym wymiarze, podczas używania "Nietykalności".

Chakra za całe ciało: 5000
Chakra za utrzymanie: 2500
Chakra za część ciała: 2000
Chakra za utrzymanie: 1000

"Teleportacja"
29d8tnm.jpg

Niezwykle przydatne jutsu, które pozwala w jednej chwili przenieść się z jednego miejsca do zupełnie innego, nawet takiego, które jest oddalone o wiele setek kilometrów.
Wariant ten jednak nie nadaje się do błyskawicznych ataków, gdyż zarówno znikanie jak i pojawianie się trwa około dwóch sekund.

Chakra: 5000
________________________________________________________________________________

Kotoamatsukami (S)
15hbiu9.jpg

Genjutsu Mangekyō Sharingana. Technika pozwala użytkownikowi przejąć kontrolę nad umysłem przeciwnika. Genjutsu najwyższej klasy, ponieważ ofiara nawet nie zdaje sobie sprawy, że jest manipulowana. Wadą techniki jest ogromny koszt chakry oraz to, że oko potrzebuje bardzo dużo czasu by się zregenerować. Przez ten czas nie można korzystać z żadnych technik związanych z tym okiem


Wymaga kontaktu wzrokowego

Chakra: 20000
Wymaga: Sharingan IV poziom.
Dodatkowe: Po użyciu techniki należy odczekać 1 miesiąc by móc użyć jakichkolwiek technik związanych z wybranym okiem, Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan).
________________________________________________________________________________

Susanoo (S)
20iyo1g.jpg
Dzięki tej technice, użytkownik Mangekyō Sharingana przyzywa ogromną postać, będącą 'ucieleśnieniem' boga oceanów i sztormów. Ze względu na swoją destruktywną siłę, Susano'o dzieli się na trzy poziomy.

Wymaga: Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan)

Wariant I

Poziom Pierwszy
Posiadacza osłania jedynie ochronny szkielet niewielkich rozmiarów, w turze od przyzwania szkieletu pojawiają się także jego masywne dłonie.
Postać osłania właściciela przed ewentualnymi atakami, nie jest to jednak bariera nie do przebicia.
Użytkownik nie może umrzeć od wykorzystania techniki na tym poziomie.
Chakra: 2000
Chakra za utrzymanie: 3000

Poziom Drugi
Postać otaczająca ciało przeciwnika pokrywa się drugą warstwą, czymś przypominającym skórę.
Dodatkowo, w ręce stwora pojawia się Yata no Kagami ("lustro"), które odbija każdy możliwy atak.
Na tym poziomie bariera jest ekstremalnie trudna do zniszczenia. Przebić mogą ją tylko najsilniejsze ataki.
Posiadacz umiera po sześciu turach od użycia techniki, chyba że zaprzestanie jej używania - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.
Użytkownik musi poświęcić 10 Punktów Rozwoju na użycie tej techniki na tym poziomie, jeżeli ich nie ma, nie może jej użyć.
Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 4000
Dodatkowe: 10 Punktów Rozwoju
Wymaga: Użycie pierwszego poziomu w dwa razy

Poziom Trzeci
Bóg mórz i oceanów posiada Totsuka no Tsurugi, oraz Yata no Kagami.
Miecz Susano'o zdolny jest do przecięcia wszystkiego, w zetknięciu z obiektem nie tylko zabija go, lecz także pieczętuje go w świecie genjutsu, skąd nie da się wydostać.
Posiadacz umiera po pięciu turach od użycia techniki, chyba że zaprzestanie jej używania - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.
Użytkownik musi poświęcić 25 Punktów Rozwoju na użycie tej techniki na tym poziomie, jeżeli ich nie ma, nie może jej użyć.
Chakra: 4000
Chakra za utrzymanie: 5000
Dodatkowe: 25 Punktów Rozwoju
Wymaga: Użycie drugiego poziomu w dwa razy


Wariant II

Poziom Pierwszy
Posiadacza osłania jedynie ochronny szkielet niewielkich rozmiarów, w turze od przyzwania szkieletu pojawiają się także jego masywne dłonie.
Postać osłania właściciela przed ewentualnymi atakami, nie jest to jednak bariera nie do przebicia.
Użytkownik nie może umrzeć od wykorzystania techniki na tym poziomie.
Chakra: 2000
Chakra za utrzymanie: 3000

Poziom Drugi
Postać otaczająca ciało przeciwnika pokrywa się drugą warstwą, czymś przypominającym skórę.
Dodatkowo, w ręce stwora pojawia się kusza, która strzela czarnymi strzałami o destruktywnej sile i niesamowitej prędkości, co sprawia, że są one niebywali trudne do uniknięcia.
Na tym poziomie bariera jest ekstremalnie trudna do zniszczenia. Przebić mogą ją tylko najsilniejsze ataki.
Posiadacz umiera po sześciu turach od użycia techniki, chyba że zaprzestanie jej używania - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.
Użytkownik musi poświęcić 10 Punktów Rozwoju na użycie tej techniki na tym poziomie, jeżeli ich nie ma, nie może jej użyć.
Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 4000
Dodatkowe: 10 Punktów Rozwoju
Wymaga: Użycie pierwszego poziomu dwa razy

Poziom Trzeci
Bóg mórz i oceanów posiada kuszę z poprzedniego poziomu oraz kulę z czarnymi płomieniami Amaterasu, którymi jest w stanie miotać.
Posiadacz umiera po pięciu turach od użycia techniki, chyba że zaprzestanie jej używania - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.
Użytkownik musi poświęcić 25 Punktów Rozwoju na użycie tej techniki na tym poziomie, jeżeli ich nie ma, nie może jej użyć.
Chakra: 4000
Chakra za utrzymanie: 5000
Dodatkowe: 20 Punktów Rozwoju
Wymaga: Użycie drugiego poziomu dwa razy

nrqkn.jpg

Kolor Susano'o zależy od woli użytkownika - może on wybrać sobie dowolny.
________________________________________________________________________________

Amaterasu (S)
2uzqr7a.jpg
Użytkownik używa Mangekyō Sharingan aby stworzyć za jego pomocą ogromny czarny płomień o wielkiej sile. "Wyrasta on" w miejscu wybranym przez użytkownika. Spotkanie z tą silną technikę bywa bardzo często śmiertelne. Płomienie palą się tak długo jak zechce tego użytkownik i jest w stanie manipulować nimi w wielkim stopniu - gasić potrafi nawet czarne płomienie innych użytkowników tej techniki wedle własnej woli.

Po użyciu reakcja użytkownika spada o 20 punktów statystyk na czas walki - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.

2d8l06c.jpg
Chakra: 8000
Chakra za ugaszenie własnych płomieni: 1000 (tylko dla ścieżki Amaterasu)
Chakra za ugaszenie cudzych płomieni: 4000 (tylko dla ścieżki Amaterasu)
Wymaga: Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan); Ścieżka Amaterasu lub Tsukiyomi
________________________________________________________________________________

Tsukiyomi (S)
30t30nd.jpg
Użytkownik używa Mangekyō Sharingan, aby przenieść przeciwnika do świata genjutsu. Użytkownik ma bezgraniczną kontrolę nad tym, co się dzieje w tym świecie. Zwykle używane jest to do torturowania przeciwnika za pomocą niechcianych wizji lub bólu. Schwytany w tą technikę przez osobę z owym talentem może nawet umrzeć, o ile użytkownik tego zechce. Atak ten działa na podstawie ludzkiego umysłu, który nie jest w stanie rozróżnić prawdziwego bólu, od bólu sztucznego wywołanego hipnozą. Aby technika zaczęła działać, wystarczy nawiązać kontakt wzrokowy z przeciwnikiem.

Po użyciu techniki reakcja użytkownika spadają o 20 punktów punktów statystyk na czas walki - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.

Chakra: 8000
Wymaga: Sharingan IV poziom (aktywny Mangenkyo Sharingan).
________________________________________________________________________________


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB