Yanagi no Mai (D)

Taniec pierwszy - polega na wyciąganiu swoich kości i używania ich do ataku. Podstawową kością, którą wyciąga się z ręki jest kość w efekcie przypominająca katanę.
Chakra: 2000
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________
Yanagi no Hana (C)

Technika polega na wysunięciu swoich kości, nie oddzielając ich od ciała. Dotyczy to pojedynczej kości (np ramienia lub piszczela). Można wysunąć kilka kości na raz, jednak należy uważać, gdyż mogą one utrudniać poruszanie się (w przypadku gdy użytkownik wypuści więcej niż 5 kości na raz).
Chakra za kość: 500
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________
Tsubaki no Mai (C)

Drugi taniec - polega na zwiększeniu szybkości ruchów oraz wzmocnieniu uderzenia w jednym kierunku, które ma za zadanie przebić przeciwnika na wylot. Utrzymywać technikę można jedynie podczas natarcia. Nie zwiększa ona statystyk w kontekście całej walki.
Poziom I:
Chakra: 2000
Chakra za utrzymanie: 1000
Dodatkowe: Użytkownik otrzymuje +10 punktów szybkości i 10 zręczności.
Wymaga: Shikotsumyaku
Poziom II:
Chakra: 2500
Chakra za utrzymanie: 1000
Dodatkowe: Użytkownik otrzymuje +15 punktów szybkości i 20 zręczności.
Wymaga: Shikotsumyaku poziom III
________________________________________________________________________________
Teshi Sendan (C)

Technika polegająca na wystrzeleniu w dowolnym kierunku kości, znajdujących się na czubkach palców.
Kości te są w stanie przebić ciało shinobi na wylot, zostawiając bardzo groźne dla życia rany.
Jutsu można wykonać wyjątkowo szybko, bez wykonywania jakichkolwiek pieczęci.
Chakra: 500 za 5 pocisków
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________
Karamatsu no Mai (B)

Trzeci taniec - ma na celu zwiększenie normalnej ilości kości na dwukrotnie większą. Służy głównie do obrony ponieważ ciało jest całe obite kośćmi. Użytkownik ma władzę nad swoimi wytworzonymi kośćmi - może je w dowolnej chwili chować i wysuwać a nawet "zatrzaskiwać" między nimi kończyny przeciwnika (dotyczy tylko kości żeber). Dzięki tej technice blokowanie ataków staje się skuteczniejsze. Kości używane w Karamatsu są znacznie krótsze niż w przypadku Yanagi no Hana.
Chakra: 3000
Utrzymanie: 1000
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________
Tessenka no Mai Hana (B)

Czwarty taniec - Ta technika ma dwa zastosowania.
Tessenka no Mai - polega na wyciągnięciu ze swojego ciała kręgosłupa, który jest bardzo rozciągliwy i służy do schwytania ofiary lub od razu zadania ciosu.
Tessenka no Hana - mianowicie wokół ręki spiralnie tworzy się ostrze które jest najtwardszą kością w całym układzie użytkownika. Trafienie nią bezpośrednio w cel przeważnie kończy walkę.
Taniec można rozdzielać - atakować tylko kręgosłupem lub tylko ostrzem.
Chakra za kręgosłup: 3000
Chakra za ostrze: 3000
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________
Hana no Yoroi (A)

Jest to jedna z najsilniejszych technik obronnych. Dzięki niej użytkownik jest w stanie stworzyć pod skórą kościany pancerz przez który są wstanie przebić się tylko nieliczne techniki. Wadą tej techniki jest to, że w przypadku znacznego uszkodzenia skóry, po zdezaktywowaniu techniki, będziemy mieć gołą tkankę na wierzchu. Dodatkowo z miejsca pokrytego techniką nie jesteśmy w stanie wykonać innej techniki (polegającej na wysunięciu kości).
Chakra za całe ciało/utrzymanie: 10 000/2000
Chakra za pokrycie pojedynczych części ciała/utrzymanie: 2.000/500
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________
Sawarabi no Mai (A)

Piąty taniec - technika pozwala na wytwarzanie kościanych kolców, które w dowolnej liczbie wyrastają spod ziemi. Kolce takie mkną w wybranym kierunku, w sposób falowy tzn. w bardzo szybkim tempie wyrastają stopniowo od użytkownika aż do wybranego przez niego miejsca. Aby wykonać ten taniec należy przyłożyć dłonie do podłoża. Ilość chakry wymaganej do wykonania tańca zależna jest od ilości kości wyrastających z podłoża. Technika pozwala również na zespolenie komórek swojego ciała z owymi kośćmi, dzięki czemu użytkownik może się między nimi swobodnie przemieszczać. Zespalanie możliwe jest jedynie w przypadku odpowiedniej grubości kości. Taniec może zostać wykonany bez konieczności użycia poprzednich tańców.
Chakra:
1 kość - 1000
1-10 kości - 4000
10-50 kości - 8000
50-100 kości - 10000
*100< kości(las) - 20000
*Dostępny od Shikotsumyaku rangi S
Chakra za przebywanie w kościach na turę: 1000
Wymaga: Shikotsumyaku