Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 18-03-2016 21:14:45

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Shikotsumyaku

Shikotsumyaku
2dqo5j8.jpg
Klan: Kaguya

Osoba posiadająca to Kekkei Genkai potrafi doskonale władać swoim układem kostnym. Może w dowolnej chwili wyciągnąć z ciała kość, której użyje do ataku lub obrony, a w ciele natychmiastowo pojawi się nowa. Kości posiadacza owej linii krwi są kompresowane do maksymalnej możliwej gęstości, przez co są wytrzymalsze od stali.

Poziom I: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi D włącznie.
Poziom II: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi C włącznie.
Poziom III: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi B włącznie. Witalność użytkownika wzrasta o 5 punktów statystyk.
Poziom IV: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi A włącznie. Witalność użytkownika wzrasta o kolejne 5 punktów statystyk.
Poziom V: Możliwość nauczenia się technik Kekkei Genkai do rangi S włącznie. Witalność użytkownika wzrasta o kolejne 10 punktów statystyk. Możliwość stworzenia za darmo własnej techniki maksymalnie rangi S.

Natura Chakry: -

techniki

Yanagi no Mai (D)
k0n1up.jpg
Taniec pierwszy - polega na wyciąganiu swoich kości i używania ich do ataku. Podstawową kością, którą wyciąga się z ręki jest kość w efekcie przypominająca katanę.

Chakra: 2000
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________

Yanagi no Hana (C)
zisztu.jpg
Technika polega na wysunięciu swoich kości, nie oddzielając ich od ciała. Dotyczy to pojedynczej kości (np ramienia lub piszczela). Można wysunąć kilka kości na raz, jednak należy uważać, gdyż mogą one utrudniać poruszanie się (w przypadku gdy użytkownik wypuści więcej niż 5 kości na raz).

Chakra za kość: 500
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________

Tsubaki no Mai (C)
fkw8yc.jpg
Drugi taniec - polega na zwiększeniu szybkości ruchów oraz wzmocnieniu uderzenia w jednym kierunku, które ma za zadanie przebić przeciwnika na wylot. Utrzymywać technikę można jedynie podczas natarcia. Nie zwiększa ona statystyk w kontekście całej walki.


Poziom I:
Chakra: 2000
Chakra za utrzymanie: 1000
Dodatkowe: Użytkownik otrzymuje +10 punktów szybkości i 10 zręczności.
Wymaga: Shikotsumyaku


Poziom II:
Chakra: 2500
Chakra za utrzymanie: 1000
Dodatkowe: Użytkownik otrzymuje +15 punktów szybkości i 20 zręczności.
Wymaga: Shikotsumyaku poziom III

________________________________________________________________________________
Teshi Sendan (C)
pyetv.jpg
Technika polegająca na wystrzeleniu w dowolnym kierunku kości, znajdujących się na czubkach palców.
Kości te są w stanie przebić ciało shinobi na wylot, zostawiając bardzo groźne dla życia rany.
Jutsu można wykonać wyjątkowo szybko, bez wykonywania jakichkolwiek pieczęci.

Chakra: 500 za 5 pocisków
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________

Karamatsu no Mai (B)
zwiwwy.jpg
Trzeci taniec - ma na celu zwiększenie normalnej ilości kości na dwukrotnie większą. Służy głównie do obrony ponieważ ciało jest całe obite kośćmi. Użytkownik ma władzę nad swoimi wytworzonymi kośćmi - może je w dowolnej chwili chować i wysuwać a nawet "zatrzaskiwać" między nimi kończyny przeciwnika (dotyczy tylko kości żeber). Dzięki tej technice blokowanie ataków staje się skuteczniejsze. Kości używane w Karamatsu są znacznie krótsze niż w przypadku Yanagi no Hana.

Chakra: 3000
Utrzymanie: 1000
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________

Tessenka no Mai Hana (B)
2vuwpci.jpg
Czwarty taniec - Ta technika ma dwa zastosowania.
Tessenka no Mai - polega na wyciągnięciu ze swojego ciała kręgosłupa, który jest bardzo rozciągliwy i służy do schwytania ofiary lub od razu zadania ciosu.
Tessenka no Hana - mianowicie wokół ręki spiralnie tworzy się ostrze które jest najtwardszą kością w całym układzie użytkownika. Trafienie nią bezpośrednio w cel przeważnie kończy walkę.

Taniec można rozdzielać - atakować tylko kręgosłupem lub tylko ostrzem.

Chakra za kręgosłup: 3000
Chakra za ostrze: 3000
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________
Hana no Yoroi (A)
GvmAVzx.png
Jest to jedna z najsilniejszych technik obronnych. Dzięki niej użytkownik jest w stanie stworzyć pod skórą kościany pancerz przez który są wstanie przebić się tylko nieliczne techniki. Wadą tej techniki jest to, że w przypadku znacznego uszkodzenia skóry, po zdezaktywowaniu techniki, będziemy mieć gołą tkankę na wierzchu. Dodatkowo z miejsca pokrytego techniką nie jesteśmy w stanie wykonać innej techniki (polegającej na wysunięciu kości).
Chakra za całe ciało/utrzymanie: 10 000/2000
Chakra za pokrycie pojedynczych części ciała/utrzymanie: 2.000/500
Wymaga: Shikotsumyaku
________________________________________________________________________________

Sawarabi no Mai (A)
14wulns.jpg
Piąty taniec - technika pozwala na wytwarzanie kościanych kolców, które w dowolnej liczbie wyrastają spod ziemi. Kolce takie mkną w wybranym kierunku, w sposób falowy tzn. w bardzo szybkim tempie wyrastają stopniowo od użytkownika aż do wybranego przez niego miejsca. Aby wykonać ten taniec należy przyłożyć dłonie do podłoża. Ilość chakry wymaganej do wykonania tańca zależna jest od ilości kości wyrastających z podłoża. Technika pozwala również na zespolenie komórek swojego ciała z owymi kośćmi, dzięki czemu użytkownik może się między nimi swobodnie przemieszczać. Zespalanie możliwe jest jedynie w przypadku odpowiedniej grubości kości. Taniec może zostać wykonany bez konieczności użycia poprzednich tańców.
Chakra:
1 kość - 1000
1-10 kości - 4000
10-50 kości - 8000
50-100 kości - 10000
*100< kości(las) - 20000

*Dostępny od Shikotsumyaku rangi S

Chakra za przebywanie w kościach na turę: 1000
Wymaga: Shikotsumyaku


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB