Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 07-04-2016 22:25:52

Avarice
73mbut.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 1,283
Gadu Gadu: 49502673
Windows 7Chrome 49.0.2623.110

Kugutsu no Jutsu

Kugutsu no Jutsu
c6d400s.png

Zdolność polegająca na kontrolowaniu lalek dzięki specjalnym niciom chakry. Lalkarze są bardzo groźnymi i nieprzewidywalnymi przeciwnikami walczącymi na dystans, jednak zazwyczaj nie mają żadnego doświadczenia w walce wręcz, dlatego gdy wróg się do nich zbliży mogą zostać łatwo pokonani. Każdy początkujący lalkarz zaczyna od kontrolowania jednej lalki, a wraz z rozwojem może ich używać coraz więcej - najbardziej utalentowani marionetkarze są w stanie kontrolować nawet 10 lalek na raz. Najważniejszą statystyką podczas sterowania marionetkami jest zręczność - im wyższa wartość tej statystyki, tym większa szansa na opanowanie sterowania większą ilością lalek. Należy jednak pamiętać, że niezależnie od umiejętności, każda następna, kontrolowana lalka zmniejsza precyzję sterowania wszystkimi pozostałymi ze względu na to, iż lalkarz musi się skupiać na większej ilości marionetek jednocześnie. Gdy władca marionetek osiągnie wystarczająco wysoki poziom swych umiejętności zyska możliwość tworzenia lalek z ludzkich ciał, a nawet zamiany własnego ciała w marionetkę.

Poziom I: Możliwość nauczenia się technik Umiejętności do rangi D włącznie. Potrzebujemy 10 nici chakry do kontroli marionetki. Otrzymujemy Karasu.
Poziom II: Możliwość nauczenia się technik Umiejętności do rangi C włącznie. Potrzebujemy 5 nici chakry do kontroli marionetki.
Poziom III: Możliwość nauczenia się technik Umiejętności do rangi B włącznie. Potrzebujemy 3 nici chakry do kontroli marionetki. Otrzymujemy Kuroari.
Poziom IV: Możliwość nauczenia się technik Umiejętności do rangi A włącznie. Potrzebujemy 2 nici chakry do kontroli marionetki.  Wybór ścieżki.
Poziom V: Możliwość nauczenia się technik Umiejętności do rangi S włącznie. Potrzebujemy 1 nici chakry do kontroli marionetki, chyba że posiadamy zmodyfikowany rdzeń (zamiana własnego ciała w lalkę). Możliwość wykupienia drugiej ścieżki.

Wraz z osiągnięciem poziomu IV użytkownik wybiera drogę, którą będzie podążał. Może zostać mistrzem lalkarstwa lub zamienić swoje ciało w marionetkę. Istnieje opcja posiadaniu obu ścieżek jednak wykupienie drugiej wymaga osiągnięcia po osiągnięciu poziomu V w lalkarstwie oraz wydania 150 PR, tak więc nie zawsze jest to opłacalny wybór. Istnieje także opcja odblokowania drugiej ścieżki podczas eventu lub konkursu bez ponoszenia kosztów.


Mistrz lalkarstwa
RQGCPYq.png

Lalkarz doszedł w swoim rzemiośle do absolutnej perfekcji dzięki, czemu znacznie przewyższa wszystkich pozostałych pod względem kunsztu.
Jest on w stanie stworzyć lalkę z ciał pokonanych przeciwników - zdobytych tylko na wyzwaniu lub evencie/konkursie jako nagroda. Lalkę taką tworzymy na takich samych zasadach jak pozostałe z tym, że musimy także ponieść koszt PR.
Potrafi ona także używać technik, nie zostało sprecyzowane w jaki sposób takie lalki się wykonywało można gdybać że chodziło o odpowiednie spreparowanie serca danego shinobi i umieszczenie go w takiej kukle co można wywnioskować po tym w jaki sposób Sasori stworzył kukłe z własnego ciała.
Za stworzenie każdej takiej lalki lalkarz ponosi koszt 70 PR.


Lista KG i UMG, które będzie mogła używać lalka:
- RnR 
- Jiton
- Hyouton
- Kibaku Nendo
- Mokuton
- Ranton
- Yōton
- Suna no Seichuu


Za wszystkie techniki wykorzystywane przez lalki koszt ponosi użytkownik. W przypadku RnR lalka może użyć jedynie powłokę oraz Jigokuzuki. W przypadku Kibaku Nendo lalki musi posiadać przynajmniej jedną odpowiednio spreparowaną dłoń. Nie może ona wykonać techniki C0: Kyūkyoku Geijutsu. W przypadku zniszczenia lalki z ciała shinobi podczas przegranej walki tracimy ją na zawsze. W przypadku zniszczenia podczas wygranej naprawa odbywa się kosztem 10% jej wartości bez PR.

Żywa marionetka
rtvWy6v.png

Po wielu eksperymentach lalkarzowi udało się osiągnąć rzecz o której od dawna marzą ludzie - nieśmiertelność, przynajmniej ze starości. Jedyną żywą częścią takowej marionetki jest serce ukryte w specjalnym pojemniku, który odporny jest na wysokie temperatury to też zniszczenie go w ten sposób bez wcześniejszego wydobycia z lalki będzie trudne do osiągnięcia. Najprostszym sposobem jest przebicie go przy pomocy np. katany. Najprostszym? Najpierw trzeba się do niego jakoś dostać! Takowa lalka wykonana jest z czegoś przypominającego tworzywo sztuczne co do złudzenia przypomina skórę. Dopiero po całkowitym jest odsłonięciu można zauważyć różnicę. Lalka ta posiada statystyki takie jak jej dawny posiadacz oprócz zręczności, szybkości i witalności. Zręczność wzrasta o 5 punktów, szybkość o 10 oraz witalność o 20 . Dodatkowo odporność na obrażenia takowej lalki wynosi wynosi 60 i jest to wartość stała niezależna od witalności użytkownika. Nie odczuwa on zmęczenia oraz żadnego bólu fizycznego za wyjątkiem przebicia/zniszczenia serca, co kończy się jego niechybną śmiercią. Użytkownik może przenieść także swoje serce do innych lalek wtedy przejmują one jego statystyki bez żadnych bonusów. Odporność na obrażenia zawsze wynika z konstrukcji lalki. Lalka ta nie może posiadać wzmocnień na rękach. Bazowy koszt wytworzenia takiej lalki to 20 000 Yen bez żadnych wbudowanych mechanizmów i broni. Za naprawę żywej marionetki nie ponosimy żadnych kosztów oraz nie musimy się nigdzie po to zgłaszać.  Dzieje się to samoistnie


Przy połączeniu obu dróg lalkarz jest w stanie kontrolować do 1000 marionetek i to bez użycia dłoni. Wykorzystuje on do tego zmodyfikowany rdzeń z "własnego ciała", który to znajduje się obok pojemnika z sercem. Użycie tego rdzenia wiąże się z obciążeniem równym utrzymaniu 2 technik jednocześnie. Utrzymanie technik - klik!

Uwaga: Trzeba stworzyć własne autorskie lalki zależnie od wioski w innym wątku, Asagakure - klik!, Yorugakure - klik! . Dodatkowo zaawansowanie konstrukcji które możemy stworzyć zależy od poziomu naszej umiejętności.

techniki

________________________________________________________________________________
Chakura no Ito (D)
XFkEW87.png
Podstawowa umiejętność dla shinobi, który ma zamiar zajmować się walką przy pomocy lalek. Polega ona na wytworzeniu z palca nici chakry (jeden palec - jedna nić), która pozwala kontrolować marionetkę. Im więcej nici poświęcimy do kontroli danej marionetki tym nasze ruchy będą dokładniejsze.
Technika ta pozwala także na kontrolę żywych shinobi wbrew ich woli (muszą posiadać 20 witalności mniej niż my) lub martwych ciał. Może też kontrolować małą broń (maksymalnie wielkości shurikena czy kunai) - 1 linka wystarcza do kontroli jednej broni.
Chakra: 20 za 1 nić
Chakra za utrzymanie: 10 za 1 nić
Zręczność +10 na czas użycia techniki - brana pod uwagę tylko przy ruchach kukłami lub przedmiotami przy pomocy Chakura no Ito, a nie przy unikach.


Od rangi S zyskujemy możliwość kontroli ciał przeciwników. Szybkość nici Chakura no Ito zależy od zręczności użytkownika, czyli przy 30 zręczności poruszają się one z prędkością 30 itd. Przy ocenianiu ich prędkości nie bierzemy pod uwagę bonusu do zręczności jaki daje technika

________________________________________________________________________________
Karasu-Kuroari Himitsu no Jutsu (C)
ZrfaRRp.png
Technika wymagająca posiadania Karasu i Kuroari.
Kuroari otwiera swoje wnętrze po czym specjalne pasy łapią przeciwnika wciągając go do środka. Mogą one osiągnąć maksymalną długość 6m w skutek czego jest to technika krótkiego zasięgu. Kuroari zamyka się, a uwięziony shinobi nie wie co się dzieje. W tym czasie ręce (4), nogi (2) oraz głowa Karasu oddzielają się od jego ciała wysuwając ostrza (od strony która łączyła je z ciałem) lecąc w kierunku Kuroari. Ostrza wchodzą w specjalne otwory w Kuroari tworząc tym samym śmiertelną pułapkę, a zamknięty w środku shinobi umiera od przebicia tak ogromną ilością ostrzy.
Chakra: 3 000


________________________________________________________________________________
Sōen: Hitomi Gokū (B)
iNrM5Hw.png
Wariant I:
Technika lalkarska, gdzie linki czakry zostają podłączone do różnych miejsc na ciele człowieka; głowy, tułowia, obu rąk i obu nóg. Manipulowana osoba zyskuje możliwość korzystania nie tylko z własnych technik, ale również z umiejętności lalkarza. Wykonanie tej techniki z żywą osobą wymaga zwykle współpracy obu stron. Schwytanie w tą technikę odbywa się przy pomocy Chakura no Ito, następnie jednak trzeba ponieść koszt chakry w celu podporządkowana sobie celu. Po podporządkowaniu sobie celu ponosimy koszt utrzymania tej techniki zamiast Chakura no Ito - oczywiście tylko w przypadku 5 lub 10 nici zależnie od wariantu. Do skutecznej kontroli potrzeba 5 nici.
Chakra: 1 000
Chakra za utrzymanie: 200


Wariant II:
Wysoko wykwalifikowany użytkownik może kontrolować cel siłą, jeśli osoba jest poważnie osłabiona lub zraniona i nie jest w stanie się oprzeć. Kontrolowanie osoby siłą jest możliwe tylko przy przewadze witalności co najmniej 15. Dodatkowo lalkarz musi się wtedy odpowiednio skupić więc nie może posługiwać się lalkami w tym samym czasie. Potrzebujemy w tym wypadku 10 nici.
Chakra: 5 000
Chakra za utrzymanie: 1 000


II wariant wymaga rangi ninjutsu rangi A

________________________________________________________________________________
Kugutsu Kawarimi no jutsu (B)
jLwAHB0.png
Prosta technika, która polega na podmianie się przez użytkownika z jego kukłą. Dodatkowym atutem jest to, że technika ta może skutecznie zmylić przeciwnika, jako że podczas podmiany kukła przyjmuje nas wygląd, jednak tylko na chwilę z racji że po okresie 3s coś przypominającego skórę pęka i odsłania się kukła. Dodatkowo użytkownik posiada możliwość złapania ową kukłą po podmianie przeciwnika w bardzo mocnym uścisku z którego są w stanie wyrwać się przeciwnicy z witalnością powyżej 35 przy użyciu samej siły fizycznej Minusem techniki jest to, że kukła nie może znajdować się więcej niż 5m od nas.
Chakra: 8 000
Chakra za uścisk: 2 000

________________________________________________________________________________


4264291600_1412343572.gif

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB