Nie jesteś zalogowany na forum.
NEWS | ŚWIAT
KONTAKT
|
Strony: 1
Wątek zamknięty
Kugutsu no Jutsu
Zdolność polegająca na kontrolowaniu lalek dzięki specjalnym niciom chakry. Lalkarze są bardzo groźnymi i nieprzewidywalnymi przeciwnikami walczącymi na dystans, jednak zazwyczaj nie mają żadnego doświadczenia w walce wręcz, dlatego gdy wróg się do nich zbliży mogą zostać łatwo pokonani. Każdy początkujący lalkarz zaczyna od kontrolowania jednej lalki, a wraz z rozwojem może ich używać coraz więcej - najbardziej utalentowani marionetkarze są w stanie kontrolować nawet 10 lalek na raz. Najważniejszą statystyką podczas sterowania marionetkami jest zręczność - im wyższa wartość tej statystyki, tym większa szansa na opanowanie sterowania większą ilością lalek. Należy jednak pamiętać, że niezależnie od umiejętności, każda następna, kontrolowana lalka zmniejsza precyzję sterowania wszystkimi pozostałymi ze względu na to, iż lalkarz musi się skupiać na większej ilości marionetek jednocześnie. Gdy władca marionetek osiągnie wystarczająco wysoki poziom swych umiejętności zyska możliwość tworzenia lalek z ludzkich ciał, a nawet zamiany własnego ciała w marionetkę.
Poziom I: Możliwość nauczenia się technik Umiejętności do rangi D włącznie. Potrzebujemy 10 nici chakry do kontroli marionetki. Otrzymujemy Karasu.
Poziom II: Możliwość nauczenia się technik Umiejętności do rangi C włącznie. Potrzebujemy 5 nici chakry do kontroli marionetki.
Poziom III: Możliwość nauczenia się technik Umiejętności do rangi B włącznie. Potrzebujemy 3 nici chakry do kontroli marionetki. Otrzymujemy Kuroari.
Poziom IV: Możliwość nauczenia się technik Umiejętności do rangi A włącznie. Potrzebujemy 2 nici chakry do kontroli marionetki. Wybór ścieżki.
Poziom V: Możliwość nauczenia się technik Umiejętności do rangi S włącznie. Potrzebujemy 1 nici chakry do kontroli marionetki, chyba że posiadamy zmodyfikowany rdzeń (zamiana własnego ciała w lalkę). Możliwość wykupienia drugiej ścieżki.
Wraz z osiągnięciem poziomu IV użytkownik wybiera drogę, którą będzie podążał. Może zostać mistrzem lalkarstwa lub zamienić swoje ciało w marionetkę. Istnieje opcja posiadaniu obu ścieżek jednak wykupienie drugiej wymaga osiągnięcia po osiągnięciu poziomu V w lalkarstwie oraz wydania 150 PR, tak więc nie zawsze jest to opłacalny wybór. Istnieje także opcja odblokowania drugiej ścieżki podczas eventu lub konkursu bez ponoszenia kosztów.
Mistrz lalkarstwa
Lalkarz doszedł w swoim rzemiośle do absolutnej perfekcji dzięki, czemu znacznie przewyższa wszystkich pozostałych pod względem kunsztu.
Jest on w stanie stworzyć lalkę z ciał pokonanych przeciwników - zdobytych tylko na wyzwaniu lub evencie/konkursie jako nagroda. Lalkę taką tworzymy na takich samych zasadach jak pozostałe z tym, że musimy także ponieść koszt PR.
Potrafi ona także używać technik, nie zostało sprecyzowane w jaki sposób takie lalki się wykonywało można gdybać że chodziło o odpowiednie spreparowanie serca danego shinobi i umieszczenie go w takiej kukle co można wywnioskować po tym w jaki sposób Sasori stworzył kukłe z własnego ciała.
Za stworzenie każdej takiej lalki lalkarz ponosi koszt 70 PR.Lista KG i UMG, które będzie mogła używać lalka:
- RnR
- Jiton
- Hyouton
- Kibaku Nendo
- Mokuton
- Ranton
- Yōton
- Suna no SeichuuZa wszystkie techniki wykorzystywane przez lalki koszt ponosi użytkownik. W przypadku RnR lalka może użyć jedynie powłokę oraz Jigokuzuki. W przypadku Kibaku Nendo lalki musi posiadać przynajmniej jedną odpowiednio spreparowaną dłoń. Nie może ona wykonać techniki C0: Kyūkyoku Geijutsu. W przypadku zniszczenia lalki z ciała shinobi podczas przegranej walki tracimy ją na zawsze. W przypadku zniszczenia podczas wygranej naprawa odbywa się kosztem 10% jej wartości bez PR.
Żywa marionetka
Po wielu eksperymentach lalkarzowi udało się osiągnąć rzecz o której od dawna marzą ludzie - nieśmiertelność, przynajmniej ze starości. Jedyną żywą częścią takowej marionetki jest serce ukryte w specjalnym pojemniku, który odporny jest na wysokie temperatury to też zniszczenie go w ten sposób bez wcześniejszego wydobycia z lalki będzie trudne do osiągnięcia. Najprostszym sposobem jest przebicie go przy pomocy np. katany. Najprostszym? Najpierw trzeba się do niego jakoś dostać! Takowa lalka wykonana jest z czegoś przypominającego tworzywo sztuczne co do złudzenia przypomina skórę. Dopiero po całkowitym jest odsłonięciu można zauważyć różnicę. Lalka ta posiada statystyki takie jak jej dawny posiadacz oprócz zręczności, szybkości i witalności. Zręczność wzrasta o 5 punktów, szybkość o 10 oraz witalność o 20 . Dodatkowo odporność na obrażenia takowej lalki wynosi wynosi 60 i jest to wartość stała niezależna od witalności użytkownika. Nie odczuwa on zmęczenia oraz żadnego bólu fizycznego za wyjątkiem przebicia/zniszczenia serca, co kończy się jego niechybną śmiercią. Użytkownik może przenieść także swoje serce do innych lalek wtedy przejmują one jego statystyki bez żadnych bonusów. Odporność na obrażenia zawsze wynika z konstrukcji lalki. Lalka ta nie może posiadać wzmocnień na rękach. Bazowy koszt wytworzenia takiej lalki to 20 000 Yen bez żadnych wbudowanych mechanizmów i broni. Za naprawę żywej marionetki nie ponosimy żadnych kosztów oraz nie musimy się nigdzie po to zgłaszać. Dzieje się to samoistnie
Przy połączeniu obu dróg lalkarz jest w stanie kontrolować do 1000 marionetek i to bez użycia dłoni. Wykorzystuje on do tego zmodyfikowany rdzeń z "własnego ciała", który to znajduje się obok pojemnika z sercem. Użycie tego rdzenia wiąże się z obciążeniem równym utrzymaniu 2 technik jednocześnie. Utrzymanie technik - klik!
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty