Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 17-03-2016 16:30:47

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Ranga S

Brak natury

Edo Tensei
2h6hs8g.jpg
Zakazana technika polegająca na przyzwaniu do walki osoby pokonanej w Bitwie Shinobi.
Przyzwany nieboszczyk jest całkowicie poddany kontroli użytkownika, posiada wszystkie umiejętności, jutsu oraz Kekkei Genkai które posiadał za życia.
Chakra przywołanego nieboszczyka jest dwukrotnie większa niż była. Nie posiada on jednak swojego ekwipunku w związku z czym wszystkie związane z nim profity nie działają. Nowe ciało przywołanego posiada niesamowitą zdolność regeneracji - potrafi zasklepić najgłębsze rany lub nawet zespolić oddzielone od niego części. Jedynym sposobem na pokonanie takowego umarlaka jest zapieczętowanie go lub całkowite zniszczenie jego ciała najpotężniejszymi technikami. Liczą się tylko te atrybuty, które przyzwany miał w chwili pokonania więc mając na celu użycie ciała takiej osoby warto to gdzieś zapisać.

Uwaga! Przywołanie jednego ciała wymaga poświęcenia innego! Odbywa się to na następujących zasadach - jeśli chcemy przywołać ciało "A" musimy poświęcić ciało "B" (pojemnika) również należące do innego użytkownika i zdobyte w bitwie. Ciała "pojemniki" poświęcamy jednorazowo a więc za każdym razem gdy dokonujemy rytuału po prostu je tracimy. Istnieje możliwość ponownego poświęcenia ciała tej samej osoby jednak musimy je zdobyć w nowej walce, rozpoczętej po naszym ostatnim użyciu Edo Tensei.

Decydując się na użycie tego jutsu musimy podać w wątku z walką linki do wygranych pojedynków ciałem przyzywanym oraz ciałem pojemnikiem.
Oprócz tego musimy zamieścić Kartę Postaci przyzwanego gracza w skrypcie ukrywającym. Wszystkie próby oszustwa będą surowo karane!

Za każde przyzwane ciało traci się 30 punktów rozwoju.
Kontrola więcej niż dwóch ciał wymaga wielkiej koncentracji co skutkuje brakiem możliwości poruszania się i koniecznością stałego podtrzymywania pieczęci. Za techniki ciał, które wymagają PR płacimy z własnej puli punktów.

Chakra za osobę: 10.000
Chakra za utrzymanie osoby: 500
Wymaga: 30 Punktów Rozwoju (za jedno ciało), Kuchiyose no Jutsu
________________________________________________________________________________

Sanjū Rashōmon
2d8m5j8.jpg
Bardziej zaawansowana wersja techniki Rashōmon.
Shinobi zdolny jest do stworzenia nie jednej, a aż trzech bram co oznacza, że jego obrona stoi na znacznie wyższym poziomie niż w przypadku pierwotnej wersji techniki.
Wytrzymałość jest wystarczająco duża by stawić opór większości silnych technik.
Pomimo swojej ogromnej wytrzymałości, bramy nie są w stanie wytrzymać siły technik takich jak Bijūdama.

Chakra: 8.000
Wymagania: Kuchiyose no Jutsu, Ninjutsu ranga S.

Gojū Rashōmon
6huliu.jpg
Najsilniejsza wersja techniki Rashōmon.
Shinobi zdolny jest do stworzenia aż pięciu bram, zapewniając sobie idealną obronę przez którą nic ani nikt nie zdoła się przebić.
Wytrzymałość bram jest wystarczająco duża by stawić opór wszystkim silnym technikom, nawet tak potężnym jak Bijūdama.
Technika wymaga zużycia ogromnych pokładów chakry, ale jej skuteczność z pewnością to rekompensuje.
Podobnie jak jej słabsze wersje, wymaga tylko jednej pieczęci więc jej wykonanie zajmuje zaledwie sekundę.

Chakra: 15.000
Wymagania: Kuchiyose no Jutsu, ninjutsu ranga S.
________________________________________________________________________________

Doton

Doton: Kajūgan no Jutsu
14u9cp2.jpg
Technika pozwala użytkownikowi spetryfikować, cokolwiek lub kogokolwiek on dotknie, powodując, ze obiekt zaczyna się kruszyć. Ze względu, że zasadniczo zostaje on zmieniony w kamień, dotknięty cel znacznie zwiększa masę ciała. Po 3 turach od dotknięcia całe ciało zostaje zmienione w kamień uniemożliwiając przeciwnikowi walkę. Technika nie wymaga pieczęci.

Chakra: 10 000
________________________________________________________________________________

Fuuton

Fuuton: Rasen-Shuriken
so3ig0.jpg
Poziom 1 (Fuuton: Rasengan)
Wzmocniona wersja Rasengana, będąca równocześnie półproduktem w drodze do nauki Rasenshurikena.
Wygląda niemalże jak zwykły Rasengan tyle, że ma o wiele większą moc dzięki użyciu natury wiatru.
Użycie tej techniki działa na takiej samej zasadzie co normalny Rasengan.

Chakra: 7000
Wymaga: Rasengan

Poziom 2 (Fuuton: Rasen-Shuriken)
Jest to dokończona wersja Rasengana, która została wzmocniona przy pomocy Natury Wiatru. Technika wymaga stworzenia dwóch lub mniej klonów, które pomagają w formowaniu techniki. Jest to wyjątkowo niszczycielskie jutsu, gdyż przecina milionami niesamowicie szybkich igiełek z chakry wszystkie komórki w ciele przeciwnika. Powoduje to śmierć oponenta. Dodatkowo technika tworzy szkody na ogromnym obszarze. Nie sposób uniknąć jej przy pomocy Kawarimi.

Chakra: 10 000
Wymaga: Rasengan
Wymagania na rzut: Aktywny Sage Mode


Można używać od razu obu poziomów!
________________________________________________________________________________

Katon

Katon: Gōka Mekkyaku
1z4wimx.jpg
Użytkownik wydmuchuje z ust masywną ścianę intensywnych płomieni, które obejmują duży obszar (maksymalnie 30 metrów szerokości), przez co są bardzo trudne do uniknięcia. Siła płomieni zdolna jest do zabicia niemal każdego w zasięgu działania techniki, prócz osób obdarzonych wyjątkowo dużą witalnością.

Chakra: 10.000
________________________________________________________________________________

Katon: Gōka Messhitsu
71hcw0.jpg
Użytkownik wydmuchuje strumień intensywnych płomieni. Dzięki szerokiemu zasięgowi, użytkownik może spalić bardzo duży obszar np. las. W ograniczonej przestrzeni cel ostatecznie zostaje spalony. Jutsu dalekodystansowe (zasięg około 50 metrów).

Chakra: 15 000
________________________________________________________________________________

Katon: Haijingakure no Jutsu
1rryj6.jpg
Jedno z potężniejszych jutsu natury Katon. Użytkownik nabiera powietrza i kumuluje chakrę, a następnie uwalnia potężną falę żywego, niezwykle intensywnego ognia w postaci wybuchu.
Rozchodzi się ona z ogromną prędkością we wszystkich kierunkach, odrzucając i podpalając wszystko co znajduje się w zasięgu.
Minimalny zasięg to 5 metrów, a maksymalny 30.
Chakra: 500 za 1 metr średnicy (zasięgu) - minimum: 2,5k, maksimum: 15k
________________________________________________________________________________

Raiton

Kirin
2rnkm5c.jpg
Jedna z najsilniejszych technik Raiton, stworzona przez Uchiha Sasuke. Nie wymaga ona zużycia chakry, gdyż wykonawca czerpie moc bezpośrednio z energii żywiołu.
Z tego powodu technika może zostać wykonana jedynie przy obecności burzowych chmur na polu walki. Owe chmury można wywołać odpowiednio podgrzewając atmosferę poprzez wystrzelenie w stronę nieba ognistych technik o łącznym koszcie chakry w wysokości co najmniej 15 000. Z chmur wyłania się następnie potężne skupisko błyskawic, które przybiera postać potwora i z impetem, w ułamku sekundy uderza w cel powodując ogromne zniszczenia.

Chakra: 0
Punkty Rozwoju: 30
________________________________________________________________________________

Suiton

Suiton: Daikōdan no Jutsu
29g05ms.jpg
Użytkownik tworzy gigantycznego rekina i posyła go w stronę przeciwnika. Największą zaletą tej techniki jest fakt, iż jest ona w stanie absorbować chakrę jutsu oponenta(do 10k) i używa jej by stać się znacznie większą i silniejszą.
Odparcie tego ataku jest prawie, że niemożliwe toteż większość przypadków styczności z nim kończy się śmiercią. Jutsu wymaga jednej pieczęci.

Chakra: 20.000
________________________________________________________________________________

Suiton: Senshokukō
2itjxtx.jpg
Masowa wersja techniki Goshoku Zame. Użytkownik tworzy tysiące rekinów z wody, które tworzą ścianę i zalewają przeciwnika.
Technika wymaga olbrzymich pokładów wody. W przypadku zastosowania jej z pomocą umiejętności Ametsuchi no Juubun powstaje znacznie wolniej, jest o połowę słabsza zaś jej koszt chakry również spada. Jutsu wymaga tylko jednej pieczęci.

Chakra: 25 000
Chakra z użyciem Ametsuchi: 15 000
Wymagane: Goshoku Zame
________________________________________________________________________________


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB