Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 17-03-2016 16:30:18

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Ranga A

Brak natury

Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu
33wl4cm.jpg
Ulepszona wersja techniki Kage Bunshin no Jutsu.
W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja eksploduje.
Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem, technika może okazać się śmiertelna.
W momencie wykonywania techniki, chakra używającego dzieli się na tyle części ile stworzył klonów. Np. przy tworzeniu jednego - chakra zostaje podzielona na dwie części, natomiast przy stworzeniu czterech - na pięć części. Poziomy chakry poszczególnych klonów należy zapisywać w każdej rundzie razem ze swoim własnym przy użyciu skryptu ukrywającego.
Po zniszczeniu klona lub jego odwołaniu, do ciała użytkownika wraca jedynie 50% posiadanej przez niego chakry, dlatego warto się dobrze zastanowić przed użyciem tej techniki.
Ilość klonów możliwych do stworzenia jest nieograniczona, jednak poziom chakry żadnego z nich nie może być w chwili pojawienia się niższy niż 1000.

Klon posiada wszystkie umiejętności i techniki użytkownika.

Chakra: -
Wymagania: Kage Bunshin
________________________________________________________________________________

Gamaguchi Shibari
v3n09w.jpg
Niezwykle silna i przydatna technika, działająca na wielu wrogów jednocześnie.
Shinobi znajdujący się wewnątrz dowolnej budowli, jest w stanie zmienić otoczenie na wnętrze ogromnej żaby.
Całość przypomina jamę ustną, która jest dowolnie kontrolowana przez używającego.
Wszystko co znajduje się wewnątrz terenu stanowi olbrzymie zagrożenie dla przeciwnika, który nie tylko nie może się wydostać z techniki, ale jest także atakowany przez różne ciała. Wróg może zostać uwięziony, unieruchomiony, a nawet strawiony. Szanse na ucieczkę przed tą techniką są niewielkie.

Chakra: 15 000
Wymagania: Kuchiyose no Jutsu, pakt z żabami/wężami.
________________________________________________________________________________

Kuchiyose no Jutsu
2mhs9cy.jpg
Technika polegająca na przyzwaniu specjalnego zwierzęcia.
Przyzwane stwory najczęściej potrafią mówić i posługują się różnymi technikami przydatnymi w walce.
Dzięki tej technice shinobi zyskuje partnera do walki oraz przewagę.

Chakra za zwierzęta domyślne
Chakra za przedstawicieli

________________________________________________________________________________

Meisai Gakure no Jutsu
33yl0nl.jpg
Technika polegająca na przystosowaniu barwy ciała do otoczenia, dzięki czemu osoba wydaje się niemal całkowicie niewidzialna. Technika ukrywa też zapach użytkownika, przez co trudno go namierzyć. Jutsu przydatne do zmylenia wroga, oraz do ukrycia się w dowolnym miejscu. Osoby posiadające przynajmniej 40 reakcji są w stanie dostrzec niewielką smugę gdy użytkownik techniki się porusza.

Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 500
________________________________________________________________________________
Rashōmon
oiw1ts.jpg
Technika defensywna polegająca na stworzeniu olbrzymiej bramy, mającej na celu uchronić nas przed atakiem wroga.
Wytrzymałość jest wystarczająco duża by stawić opór niektórym silnym technikom.
Technika wymaga zaledwie jednej pieczęci więc można ją wykonać zaskakująco szybko.

Chakra za bramę: 3.000
Wymagania: Kuchiyose no Jutsu, Ninjutsu ranga A.
________________________________________________________________________________
Oodama Rasengan
ng7rtf.jpg
Technika polegająca na wykonaniu rasengana wspólnie z klonem. Taki rasengan jest większy i ma dużo potężniejszą moc. Przy uderzeniu w jakieś ciało, przestrzeń w promieniu 10 metrów zostaje zniszczona, łącznie z tym co się na niej znajduje. Siła techniki zależy od witalności użytkownika.

Chakra: 5 000
Wymaga: Kage Bunshin, Rasengan
________________________________________________________________________________

Doton

Doton: Domu
intswm.jpg
Użytkownik przesyła swoją chakrę przez całe ciało powodując, że jest zauważalnie ciemniejsze, co zwiększa jego defensywną moc do granic możliwości, czyniąc skórę tak twardą jak diament. Co więcej, niszczycielska moc ataków fizycznych jest zwiększona, czyniąc z tego bardzo uniwersalną technikę. Ilość technik mogących przebić się przez taką obronę jest niewielka, wyjątkiem są jutsu typu Raiton, na które użytkownik jest w pełni podatny. Technika może być używana częściowo bądź pokrywając całe ciało, a do jej wykonania nie trzeba pieczęci co sprawia że jest błyskawiczne. Technika w żaden sposób nie chroni oczu użytkownika. Nie czyni go również odporniejszym na obrażenia wewnętrzne.

Technika nie może być używana razem z Kumunonenkin no Yoroi/Suna no Yoroi/Raigeki no Yoroi oraz innymi rodzajami zbrój.

Chakra za całe ciało/utrzymanie: 10 000/2000
Chakra za pokrycie pojedyńczych części ciała/utrzymanie: 2.000/500
Dodatkowo: 30 punktów witalności (siły) na czas użycia.
________________________________________________________________________________

Doton: Doryō Dango
157gg46.jpg
Użytkownik przykłada swe ręce do ziemi i przy pomocy chakry powoduje jej podział wzdłóż określonych linii. Następnie wyrywa z podłoża ogromny kawał ziemi o owalnym kształcie i ciska nim w przeciwnika. Kula przetacza się kilkadziesiąt metrów do przodu miażdżąc wszystko na swojej drodze. Technika nie wymaga pieczęci.

Chakra: 10 000
________________________________________________________________________________

Doton: Sando no Jutsu
izozzn.jpg
Użytkownik tworzy dwie formacje skalne otaczające rywala z dwóch przeciwnym stron. Następnie skały zbliżają się do siebie i miażdżą wszystko co znajduje się pomiędzy nimi. Minusem techniki są ogromne pokłady chakry potrzebne do jej wykonania jednak jej skuteczność i siła z pewnością to rekompensują. Uniknięcie tego ataku jest niebywale trudne. Nawet technika Doton: Domu nie jest wstanie ochronić Shinobi przed całkowitym zmiażdżeniem.

Chakra: 20 000
________________________________________________________________________________

Yomi Numa
ojnk1z.jpg
Technika żywiołu ziemi, za pomocą której shinobi może zmienić dowolne podłoże w grząskie bagno, które wciąga wszystko w promieniu jego działania. Może być malutkie (o średnicy 5 metrów) lub nawet ogromne (średnica 30 metrów). Do użycia jutsu nie trzeba mieć bezpośredniego kontaktu z ziemią jednak należy widzieć miejsce, w którym tworzymy bagno.

Chakra: 8000
________________________________________________________________________________

Fuuton

Fuuton: Atsugai
2pzmnb5.jpg
Technika polega na wypuszczeniu ogromnej ilości powietrza pod wysokim ciśnieniem z ust.
Efektem tego jest wielki wybuch powietrza rozchodzący się we wszystkie strony na 100 metrów.
Wielkość obrażeń zależna jest od odległości przeciwnika od epicentrum techniki (powyżej 20 metrów jest w stanie tylko odepchnąć przeciwnika).

Chakra: 8000
________________________________________________________________________________

Fuuton: Renkuudan
2j3lff4.jpg
Potężne jutsu natury Fuuton, polegające na skompresowaniu ogromnej ilości chakry we wnętrzu ciała, a następnie uwolnieniu jej pod postacią niezwykle szybkiego i dość obszernego pocisku powietrza. W odróżnieniu od innych technik wiatru, ta nie powoduje ran ciętych, gdyż przy kontakcie wystrzelonego pocisku z dowolnym celem następuje potężny wybuch, zdolny połamać przeciwnikowi wszystkie kości.
Jutsu to występuje również w większej i silniejszej formie, gdy jest wykonywane przez Jinchuriki w pełnym stadium demona - wówczas atak jest w stanie zabić przeciwnika na miejscu.

Chakra: 10 000
Chakra Demona: 15 000
________________________________________________________________________________

Fuuton: Shinkurenpa
1toc9y.jpg
Zdecydowanie najsilniejsza technika typu Fuuton.
Użytkownik składa kilka pieczęci, a z jego ust wylatuje olbrzymia, tnąca fala wiatru, zdolna do zmiecenia wszystkiego w promieniu 40 metrów od użytkownika.
Fala jest tak silna, że zadaje ogromne obrażenia i jest nawet zdolna do zabicia wroga.

Chakra: 10.000
________________________________________________________________________________

Fuuton: Kattu (A)
y41XksY.png
Użytkownik wykonuję cięcie palcami ręki poziomo tworząc 5 tnących linii, które łączą się po przeleceniu 5m w jedno grube ostrze wiatru zdolne zatrzymać ruchy Susanno, jednak nie na tyle mocne by przebić się przez jego obronę. Prędkość techniki określa się na 60 punktów. Wykonanie techniki jest natychmiastowe.
Chakra: 10.000
________________________________________________________________________________
Fuuton: Shinkugyoku
LiL6DO3.png
Techika polega na wypuszczeniu z ust wielu pocisków powietrza, które są w stanie zadać duże obrażenia przeciwnikowi. W momencie, gdy pociski o coś uderzają wybuchają powodując duże szkody. Prędkość techniki ocenia się na 70 punktów. Ilość wiązek jest uzależniona od poziomu ninjutsu.

Poziom A - 10
Poziom S - 15

Chakra: 9.000
________________________________________________________________________________

Fuuton: Shinkū Taigyoku (A)
okzCCLz.png
mDzB619.png
Technika bazuje na Fuuton: Shinkugyoku, jednak po skompresowaniu w płucach powietrza użytkownik nie dzieli jej na kilka wiązek a kompresuje w jedną, dużą kulę którą wypuszcza na przeciwnika. Kula rośnie o 2 metry za każdy 1 metr przebytej drogi. Siła technika może zatrzymać ruchy Susanno, jednak tylko na czas jej trwania czyli chwilowo. W przypadku summonów, z łatwością może je odesłać z powrotem dzięki tej technice. Prędkość techniki określa się na 60 punktów szybkości.
Chakra: 10.000
________________________________________________________________________________

Katon

Nezumi Kedama
3179sud.jpg
Technika polega na wystrzeleniu wielu płatów ognia, które lecą z bardzo dużą szybkością. Wykonawca techniki nie jest w stanie kontrolować toru lotu pocisków, tak więc z dalszej odległości łatwo ich uniknąć, jednak z bliska są śmiertelnie niebezpieczne. Jutsu dobre przeciwko wielu przeciwnikom naraz.

Chakra za pocisk: 500
________________________________________________________________________________

Uchiha Kaenjin
10o4myh.jpg
Użytkownik materializuje płomienie na każdym z palców dłoni, po czym przykłada ją do ziemi i w wybranym miejscu tworzy ognistą barierę, której wielkość wynosi maksymalnie 30 metrów wysokości, 10 szerokości. Ogień spala dosłownie wszystko co chce się dostać do wewnątrz bariery, lecz pozwala na wychodzenie z jej środka bez szwanku. Technika nie wymaga pieczęci.

Chakra za wytworzenie/utrzymanie bariery: 6000/2000
________________________________________________________________________________

Katon: Zukokku
amt98k.jpg
Technika polegająca na wypluciu niewielkiej wiązki ognia, która przy styczności z czymkolwiek tworzy ogromną ognistą falę.
Zasięg fali jest niesamowicie rozległy (maksymalnie 25 metrów szerokości), tak więc wykonanie skutecznego uniku może być trudne.
Wróg trafiony tą techniką jest praktycznie martwy, chyba że posiada on wyjątkowo wysoką witalność.
Jedna z najsilniejszych ognistych technik.

Chakra: 10 000
________________________________________________________________________________

Raiton

Raiton: Raiden
315gaix.jpg
Technika wymagająca stworzenia materialnego klona potrafiącego wykonywać jutsu.
Zarówno użytkownik, jak i jego kopia tworzą w dłoni wiązką elektryczności będącą niczym innym jak chidori.
Po krótkiej chwili obie techniki łączą się tworząc elektryczny łańcuch zdolny przeciąć praktycznie wszystko. Począwszy od wrogiego Shinobi aż po ogon Bijuu.
Długość powstałego łańcucha może wynosić max. 15 metrów. Każdy z klonów ponosi koszty utrzymania zwykłego Chidori, oraz połowę kosztu utworzenia łańcucha.

Chakra: 4000
Wymagania: Materialny klon, Chidori
________________________________________________________________________________

Raiton: Raikiri no Ookami
1h4kec.jpg
Technika polegająca na wytworzeniu z aktywowanego już Chidori wilka.
Wilk wygląda jak by był trzymany na elektrycznej smyczy przez używającego i jest szybszy niż standardowy atak Chidori, potrafi uderzyć we wroga z dużej odległości.
Efektem uderzenia przez takiego wilka jest natychmiastowa śmierć przeciwnika.
Atak jest jednorazowy, wilk służy jako pocisk do ataku we wroga i nie wymaga użycia pieczęci.

Chakra: 5000
Wymaga: Chidori
________________________________________________________________________________

Raiton: Shichū Shibari
10n7wv6.jpg
Technika przeznaczona do unieruchamiania danych celów. Po zożeniu kilku znaków wokół wybranego celu wyrastają cztery filary.
Każda kolumna generuje elektryczność, która to paraliżuje przeciwnika znajdującego się w polu utworzonym przez filary.
Paraliż trwa 3 tury, a maksymalny odstęp filarów od siebie zależny jest od witalności wykonawcy techniki.
Technika ta występuje w dwóch wersjach - małe filary przeznaczone da walki z małymi celami (np. ludźmi) oraz duże, służące do zwalczania dużych celów (np. summony).

Chakra za duże filary: 10 000
Chakra za małe filary: 5000
Wymagane: Natura chakry Doton i Raiton
________________________________________________________________________________

Suiton

Suiton: Daibakusui Shouha
fbgi0w.jpg
Technika wodna podobna nieco do Bakusui Shouha.
Użytkownik wypluwa olbrzymią masę wody, która otacza jego ciało, oraz ciało wroga tworząc olbrzymie pół-kole w którym zamknięty jest zarówno wróg, jak i posiadacz techniki. Jutsu ma zasięg ponad 50 metrów, ma za zadanie osłabić wroga i zdezorientować go, do tego uniemożliwia wszelkie próby ucieczki ponieważ fala przesuwa się wraz z poruszającym się użytkownikiem. Używanie techniki jest jednak bardzo ryzykowane, ponieważ zarówno użytkownik jak i przeciwnik zamknięci w półkolu wody nie są w stanie swobodnie oddychać. Jedynie specjalne umiejętności typu Suika bądź połączenie z Samahedą pozwalają na oddychanie pod wodą.

Witalność i liczba tur możliwych do przeżycia bez tlenu:
10/50 - 2 tury
20/50 - 2 tury
30/50 - 3 tury
40/50 - 4 tury
50/50 - 5 tur
itd.

Chakra: 15 000
Chakra za utrzymanie: 3000
Wymaga: Suiton: Bakusui Shouha,

________________________________________________________________________________

Suiton: Suidanha
29z1n5w.jpg
Użytkownik składa kilka znaków, a następnie wypluwa z ust bardzo cienki strumień wody, który mknie w stronę celu pod ogromnym ciśnieniem.
Zaletą tego jutsu jest fakt, że jest ono zdolne do przecięcia niemal wszystkiego (np. głazu) i ma duży zasięg, sięgający do 50 metrów.
Tor lotu strumienia można kontrolować przy pomocy ruchów głowy.
Chakra: 4000
Chakra za utrzymanie: 2000
________________________________________________________________________________


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB