Nie jesteś zalogowany na forum.
NEWS | ŚWIAT
KONTAKT
|
Bakuretsufuu
Technika polega na wysadzaniu specjalnych notek z zapieczętowaną w nich chakrą. Taką karteczkę można przylepić w dowolnym miejscu. Niektórzy ninja zawijają ją również wokół kunai'a. Efekt zawsze jest taki sam - potężny wybuch, zdolny zniszczyć wszystko w pobliżu. Przed wybuchem można się obronić większością silnych technik chroniących ciało lub niektórymi zwykłymi. Jednak gdy notka wybuchnie bardzo blisko ciała lub na ciele, może urwać kończynę lub po prostu zabić (jeśli obrona jest za słaba). Zasięg (średnica) wybuchu notki wynosi 5 metrów, a chakrę za jej wysadzenie traci się w momencie eksplozji. Za sprawą techniki można zdetonować również Hikaridamę, wymaga to takiego samego nakładu chakry jak w przypadku detonacji notki.
Technika wymaga wykonania jednego gestu!
Chakra za Notkę/Hikaridamę: 1000
Wymaga: Wybuchowa Notka, Hikaridama
____________________________________________________________________________
Gouwan
Polega na zebraniu w jednym punkcie dłoni sporej ilości chakry i uwolnieniu jej przy uderzeniu w wybrany cel. Chakra rozchodząc się po ciele doszczętnie je niszczy i odpycha z ogromną siłą. Wygląda to jak zwykłe, bardzo silne uderzenie w dany obiekt. Mimo tego technika wciąż jest dużo słabsza niż Rasengan czy Chidori.
Chakra za Uderzenie: 1000
____________________________________________________________________________
Gama Mise no Jutsu
Prosta technika używana głównie do przesłuchań. Użytkownik przyzywa żabę, która przyjmuje kształt dowolnego budynku by następnie zwabić do siebie przeciwnika. Kiedy rywal da się oszukać i wejdzie do środka, żaba automatycznie zmienia się we wnętrze żaby ''więzienia'', gdzie możemy spokojnie przesłuchać złapanych oponentów. Żaba jest w stanie przyjąć ogromne kształty choć sama w rzeczywistości nie jest jakoś szczególnie duża.
Gdy znajdujemy się w jej wnętrzu, żadne Ninjutsu nie jest w stanie nas wykryć. Nawet Sensorycy nie są w stanie nic zdziałać, kiedy to siedzimy ukryci we wnętrzu specyficznej żaby.
Chakra: 4.000
Wymagania: Pakt z żabami, Kuchiyose no Jutsu
____________________________________________________________________________
Hari Jizō
Technika defensywna polegająca na wydłużeniu swoich włosów i zwiększeniu ich w twardości, którą porównywać można do stalowego ostrza katany. Służą one jako obrona przed broniami miotanymi i słabszymi ninjutsu. Ponadto użytkownik ma możliwość stopniowej manipulacji włosami. Może je wydłużać (max. 2 metry) i tworzyć z nich igły, które są w stanie dotkliwie okaleczyć napastnika. Technika wymaga tylko jednej pieczęci natomiast same włosy rosną bardzo szybko (około dwie sekundy). Stają się jednak bardzo ciężkie przez co użytkownik nie może się poruszać.
Chakra: 2000
Chakra za utrzymanie: 500
____________________________________________________________________________
Iaigiri
Użytkownik wzmacnia swój cios bronią białą kilkakrotnie, co pozwala na wykonanie niebywale potężnego ataku. W połączeniu z wysoką witalnością jest on w stanie przebić się przez silniejsze techniki obronne. Osoba posiadająca ninjutsu przynajmniej na randze B oraz minimum 50 witalności może przy jej pomocy skutecznie eliminować nawet większe summony.
Chakra: 5000
____________________________________________________________________________
Jouro Senbon
Jutsu polegające na podrzuceniu parasola w powietrze, który następnie zaczyna obracać się z ogromną prędkością i wystrzeliwać senbony we wszystkie strony. Użytkownik jest w stanie mniej więcej nakierować spadające igły dzięki czemu sam nie musi się przed nimi bronić.
Pole rażenia techniki wynosi bazowo 15 metrów, jeżeli użytkownik posiada 10 punktów witalności.
Za każde 10 punktów witalności więcej zasięg techniki wzrasta o 5 metrów. Do ataku trzeba używać własnych senbon, mogę być też one zatrute. Jeden atak tą techniką zużywa przynajmniej 50 senbon.
Podczas wykonywania techniki należy utrzymywać złożoną pieczęć.
Chakra: 2000
Utrzymanie: 500
Wymaga: Senbon lub Trujące Senbon i Parasol
____________________________________________________________________________
Kaeru Kaeru no Jutsu
Prosta technika używana głównie do przesłuchań. Użytkownik kładzie dłoń na głowie rywala a następnie wysyła go w zupełnie inne miejsce, wstawiając w jego miejsce żabę. Wygląda to tak jakby przeciwnik rzeczywiście został zmieniony w żabę co automatycznie zmusza jego wspólników do mówienia.
Oponenta można wysłać nie dalej niż 30 metrów od miejsca w którym technika została użyta.
Chakra: 4.000
Wymagania: Kuchiyose no Jutsu, Pakt z Żabami
____________________________________________________________________________
Kirishuru no Jutsu
Technika sprawia, że broń której używa ninja staje się niewidzialna. Można więc rzucić np. shurikenem, tak że przeciwnik nie będzie wiedział, że coś leci w jego kierunku.
Broń będącą już blisko (w odległości 5m) shinobi może usłyszeć mając ponad 20 punktów Reakcji. Wszystko zależy jednak od sytuacji na polu bitwy.
Jeśli posiada się Sharingan lub Byakugan, można zobaczyć tę broń. Podobnie w przypadku innych zdolności demaskujących chakrę. Technika nie wymaga pieczęci, wystarczy się skupić na trzymanej broni.
Jeśli czynimy niewidzialnymi "kunai z notką" musimy zapłacić koszt chakry za oba te przedmioty!
Chakra za Broń: 1000
____________________________________________________________________________
Konbi Henge no Jutsu
Technika bazuje na zwykłym Henge no Jutsu, polega na przemianie przyzwanego zwierzęcia razem z osobą wykonującą Kuchiyose. Po wykonaniu serii pieczeci wykonawca techniki łączy swoją chakrę z chakrą summona i jest zdolny do użycha Henge z połączeniem ciał. Użytkownik może więc wykreować monstrum (o maksymalnej wielkości przyzywanego zwierzęcia) i wyposażyć je w zabójcze szczęki i wielkie pazury. Warunkiem użycia jutsu jest kontakt fizyczny z ciałem summona.
Chakra: 5000
Wymaga: Kuchiyose no Jutsu, Henge no Jutsu
____________________________________________________________________________
Nan Kaizou
Przy tej technice ninja sprawia, że jego kości stają się elastyczne. Dzięki temu użytkownik może wykonywać ruchy niczym wąż, a nawet owinąć się z łatwością wokół swojego przeciwnika i udusić go lub połamać mu kości. Jutsu nie wymaga pieczęci.
Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 500
____________________________________________________________________________
Shunshin no Jutsu
Dzięki tej technice ninja może bardzo szybko przemieszczać się na niewielkie odległości. Nie jest to jednak teleportacja, a bardzo szybki bieg - dużo zależy także od szybkości wykonawcy i poziomu opanowania Ninjutsu.
Przyśpieszenie jakie dostaniemy jest zależne od naszego poziomu ninjutsu.
Ranga C: +15 do szybkości na czas użycia.
Ranga B: +30 do szybkości na czas użycia.
Ranga A: +40 do szybkości na czas użycia.
Ranga S: +50 do szybkości na czas użycia.
Za pomocą tej techniki shinobi szybko przemieszcza się w linii prostej - niemożliwe jest zajście za jej pomocą przeciwnika od tyłu, ominięcie przeszkody itp.
Nie można także pojawić się bliżej niż metr od drugiej osoby.
Do wykonania techniki należy złożyć jedną pieczęć, a jej zasięg zależny jest od ilości chakry której użyje wykonawca:
1m: 300 chakry
2m: 600 chakry
3m: 900 chakry
4m: 1200 chakry
5m: 1500 chakry
.....................
10m: 3000 chakry - 10 metrów x 300 chakry = 3000 chakry
____________________________________________________________________________
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Technika, w której z rzuconego shurikena (zwykłego) powstaje kilkadziesiąt jego replik. Jutsu to nie jest iluzją. Wręcz przeciwnie - tworzą się prawdziwe klony shurikenów. Zdolne są poważnie zranić przeciwnika, a nawet go zabić.
Chakra za Shuriken: 100
Limit możliwych kopi w zależności od rozwoju ninjutsu
Ranga C - 5
Ranga B - 10
Ranga A - 20
Ranga S - 25
____________________________________________________________________________
Sanzengarasu no Jutsu
Technika polegająca na przywołaniu stada materialnych kruków (około 25), stworzonych z chakry. Kruki te nie zadają żadnych obrażeń przeciwnikowi, jednak uniemożliwiają mu przeprowadzenie ataku czy też nawet zauważenie co właśnie robi użytkownik. Atakowanie ptaków nie ma żadnego sensu, gdyż przy każdym trafieniu po prostu się powielają, najlepszym sposobem jest zniszczenie wszystkich na raz. Jutsu idealne do odwrócenia uwagi i zajęcia czymś przeciwnika. Użytkownik może dowolnie manipulować krukami poprzez użycie swojej chakry, jednak ogranicza się to tylko do zmiany pozycji kruków (muszą one działać w zwartej grupie, nie można ich rozpraszać). Ucieczka przed tą techniką przy pomocy Shunshin czy innej techniki polegającej na szybkim przemieszczaniu się jest możliwa lecz trzeba się liczyć z ewentualnymi obrażeniami spowodowanymi uderzeniami ciała uciekającego o latające dookoła ptaszyska. Stado pojawia się w miejscu wybranym przez użytkownika, a jego nadejście zwiastują krążące w powietrzu pojedyncze, czarne pióra. Aby kontrolować technikę należy cały czas trzymać złożoną pieczęć, w innym wypadku kruki znikną po jednej turze.
Kruki są znacznie mniejsze niż te, które przywołujemy za pomocą Kuchiyose. Nie mogą też wykonywać żadnych technik ani mówić.
Chakra za stado: 4000
Chakra za utrzymanie: 1000
Wymagania: Kuchiyose no Jutsu, pakt z krukami
________________________________________________________________________
Bouka no Jutsu
Ninja, po położeniu rąk na wybranym przedmiocie, zmienia wygląd ciała i zyskuje wytrzymałość na podobieństwo tej rzeczy np. po dotknięciu kamienia, wojownik stanie się tak samo twardy. Sam ninja może się dalej poruszać i walczyć, dzięki czemu zapewnia sobie świetną ochronę. Technika ta nie chroni przed większością ataków żywiołowych i technik ninjutsu o randze wyższej niż C, a użytkownik może stracić nad nią łatwo panowanie gdy zostanie ogłuszony (np. na skutek wybuchu notki). Jeśli zamieniasz się w najtwardszą stal czy też szafir i inne podobne tego typu rzeczy wiedz, że technika o silniejszej randze rozwali z łatwością narzuconą wcześniej zbroję.
Nie może być wykorzystywana na raz z Kumo Nenkin no Yoroi/Suna no Yoroi/Raigeki no Yoroi.
Chakra: 2.000
Chakra za utrzymanie: 500
____________________________________________________________________________
Doton: Doryūsō
Technika polega na stworzeniu przy pomocy kamienia, błota lub ziemi kolców, które są zdolne zabić przeciwnika. Ich długość nie przekracza metra a tempo ich tworzenia nie jest tak szybkie jak w przypadku lodowych kolców Hyoutona, co pozwala na łatwiejszy unik. Kolec powstaje maksymalnie 20 metrów od użytkownika. Jednocześnie można stworzyć 3 kolce.
Chakra za kolec: 3.000
____________________________________________________________________________
Doton: Doryuudan
Jutsu stosowane jedynie z techniką Doryuu Taiga. Polega na zaatakowaniu wroga, który wcześniej został unieruchomiony rzeką błota, serią bardzo szybkich pocisków błota (około pięciu), które wylatują z paszczy smoka.
W najgorszym wypadku pociski mogą tak osłabić przeciwnika że nie będzie zdolny do walki.
Chakra: 4000
____________________________________________________________________________
Doryuu Jouheki
Ninja po wykonaniu kilku pieczęci układa ręce na ziemi i po chwili jest w stanie wznieść część podłoża na pewną wysokość. Całość wygląda jak stworzenie niewielkiej góry. Wysokość powstałego wzniesienia zależy od poziomu zaawansowania w ninjutsu:
Ranga C - 5 metrów
Ranga B - 10 metrów
Ranga A -15 metrów
Ranga S - 20 metrów
Chakra: 3000
____________________________________________________________________________
Doton: Ganchuurou no Jutsu
Po wykonaniu czterech pieczęci, w miejscu wybranym przez użytkownika wyrasta kilkanaście słupów stworzonych z ziemi.
Mają one za zadanie uwięzić przeciwnika w czymś przypominającym klatkę. Słupy mogą powstawać również pojedynczo. Mają wtedy większą objętość i są w stanie wznieść daną osobę na wysokość nawet 10-ciu metrów.
Chakra za całą klatkę: 5.000
Chakra za pojedynczy słup: 3.000
____________________________________________________________________________
Doton: Ganseki Yado
Użytkownik tworzy wokół siebie kamienną kopułę pobierając materiał z ziemi. Jej wytrzymałość jest porównywalna do wytrzymałości zwykłego kamienia.
Dodatkowym plusem techniki jest to, że użytkownik może dowolnie manipulować kopułą (tworzyć otwory, zalepiać je itp.).
Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 1000
____________________________________________________________________________
Doton: Iwagakure no Jutsu
Technika pozwalająca użytkownikowi na wniknięcie w kamień, a następnie przemieszczania się między innymi kamieniami pozostając niewykrytym. Kamienie muszą być jednak ze sobą połączone (przynajmniej się stykać), by można było się między nimi przemieszczać. Taką osobę można zlokalizować tylko przy pomocy doujutsu lub umiejętności sensorycznych. Użytkownik ukryty w skale jest podatny na techniki typu Raiton.
Chakra: 3 000
Chakra za utrzymanie: 1 000
____________________________________________________________________________
Doton: Shinjuu Zanshu no Jutsu
Osoba wykonująca to jutsu, używa chakry by schować się pod ziemią na krótki okres czasu (max. 3 tury). W wybranym przez siebie momencie wciąga przeciwnika pod ziemię, tak że na powierzchni znajduje się tylko głowa ofiary. Ninja który zostaje złapany, nie jest w stanie się poruszyć i zazwyczaj oznacza to koniec walki.
Techniki może uniknąć shinobi, który posiada przynajmniej 31 reakcji, lecz się nie porusza. Shinobi poruszający się, musi posiadać co najmniej 36 punktów reakcji, aby uniknąć techniki pod warunkiem, że osoba wykonująca w ogóle zdoła go złapać. Schowanie się pod ziemię trwa kilka chwil dlatego trzeba uważać by nie wystawić się w ten sposób na atak wroga. Poruszanie się pod powierzchnią ziemi jest dość powolne (20 szybkości) dlatego technikę najlepiej stosować na przeciwnikach, którzy przemieszczają się bardzo wolno (np. idą) lub w ogóle. Będąc pod ziemią nie możemy wykonywać żadnych czynności. Namierzenie swojego celu jest możliwe ze względu na odgłos kroków jaki rozchodzi się w ziemi.
Chakra: 3.000
____________________________________________________________________________
Fuuton: Daitoppa
Technika polega na nagromadzeniu w płucach dużej ilości chakry. Po wydechu w stronę wroga zaczyna sunąć wielka fala wiatru, zdolna do zmiecenia każdego.
Atak nie zadaje zbyt wielu obrażeń, jednak znacznie odpycha przeciwnika, nawet na kilkadziesiąt metrów w tył. W przypadku najbardziej doświadczonych shinobi jego zasięg może wynosić aż 40 metrów.
Chakra: 5000
____________________________________________________________________________
Fuuton: Hitei Mushō
Użytkownik wydycha strumień powietrza składający się z setek malutkich gwoździ chakry.
Trafienie przeciwnika takim strumieniem może go poważnie zranić, nawet zabić.
Zasięg techniki jest ograniczony do 5 metrów. Technika wymaga jednej pieczęci.
Chakra: 1.000
____________________________________________________________________________
Fuuton: Kūki misairu (C)
Technika polega na stworzeniu dużej ilości kul powietrznych wielkości pięści, jednak technika ma wystarczającą siłę aby zatrzymać całą grupę shinobi, jedna kula zadaje średnie obrażenia. Wykonanie techniki wymaga nabrania w płuca odpowiedniej ilości powietrza, następnie całość wypuszczana jest w taki sposób by stworzyć kule powietrzne z prędkością 50.
Chakra za kulę: 500
____________________________________________________________________________
Katon: Karyuu Endan
Jest to bardzo silne jutsu żywiołu ognia. Polega na wciągnięciu do płuc ogromnej ilości powietrza i zmieszania go z chakrą.
Dzięki temu po wypuszczeniu z ust, ogień ma niszczycielską siłę i olbrzymi zasięg. Tą techniką można zabić przeciwnika za jednym trafieniem.
Chakra: 5.000
____________________________________________________________________________
Katon: Ryuuka no Jutsu
Na samym początku wykonywania techniki, osoba wykonująca zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. By jutsu było bardziej efektowne, można przywiązać do czegoś swojego wroga (np. do drzewa), przy pomocy metalowych linek i po nich puścić ogień.
Chakra: 1.000
____________________________________________________________________________
Raigeki no Yoroi
Bardzo przydatna technika. Polega na stworzeniu pancerza z elektryczności. Przeciwnik który zaatakuje taką osobę za pomocą Taijutsu, narazi się na poważne porażenie lub śmierć w przypadku dwukrotnie większej witalności użytkownika techniki. Słabym punktem pancerza jest to, że gdy użytkownik zetknie się choćby z odrobiną wody, ginie. Do techniki wymagane jest użycie trzech pieczęci.
Pancerz z elektryczności nie odbija broni oraz nie przenosi elektryczności na metalowe przedmioty. Nie chroni również przed żadnymi obrażeniami zewnętrznymi jak np. upadek z wysokości lub zderzenie z dużym obiektem. Podatny jest także na techniki żywiołowe, zwłaszcza Fuuton.
Nie może być wykorzystywana na raz z Kumo Nenkin no Yoroi/Suna no Yoroi/Bouka no Jutsu.
Chakra: 2.000
Chakra za utrzymanie: 200
____________________________________________________________________________
Raiton: Rairyuu no Tatsumaki
Niesamowicie potężna i efektowna technika elektryczna.
Technika polega na stworzeniu przed sobą dużego smoka z elektryczności, który swoją budową przypomina tornado. Następnie wykonujący technikę wysyła smoka na przeciwnika. Jutsu może doprowadzić nawet do śmierci kilku przeciwników na raz.
Użytkownik może dowolnie sterować smokiem dopóki nie zniknie (2 tury) lub nie trafi w jakiś cel. Aby kontrolować smoka należy utrzymywać złożoną pieczęć, w przeciwnym razie smok będzie nacierał tylko i wyłącznie w linii prostej. Technika wymaga sporej ilości pieczęci więc jest nieco czasochłonna w przygotowaniu.
Chakra: 4.000
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Suiton: Mizu no Tatsumaki
Użytkownik składa trzy pieczęcie po czym wokół jego ciała pojawia się wodny wir. Ma on za zadanie chronić twórcę przed atakami bronią miotaną oraz słabszymi jutsu natury Katon (do rangi C).
W przypadku, gdy przeciwnik znajdzie się w zasięgu działania wiru, zostanie z dużą siłą odrzucony.
Wir ma również alternatywne zastosowanie - może zostać stworzony przed użytkownikiem i wysłany w kierunku przeciwnika. Wymaga to jednak utrzymywania znaku przez wykonawcę techniki. Do stworzenia wiru potrzebny jest zbiornik wodny.
Chakra: 2.000
Chakra za utrzymanie: 1.000
____________________________________________________________________________
Suiton: Suigadan
Technika polegająca na utworzeniu w niewielkiej odległości od użytkownika (do 5 metrów) strumieni wody przypominających wiertła, których długość wynosi maksymalnie 3 metry.
Owe wiertła mają za zadanie przebić ciało przeciwnika i zadać mu poważne obrażenia, a gdy występują w większej ilości są w stanie nawet zabić.
Cel ataku musi znajdować się na powierzchni zbiornika wodnego lub w jego pobliżu, ze względu na niewielki zasięg techniki.
Chakra za wiertło: 2.000
____________________________________________________________________________
Suiton: Mizuame Nabara
Technika polega na szybkim wypluciu z ust lepkiej, płynnej mazi, która skutecznie unieruchamia wszystko co znajdzie się w jej zasięgu.
Gdy technika zetknie się już z przeciwnikiem nie ma on żadnych szans na ucieczkę nawet za pomocą Kawarimi no Jutsu. Użytkownik może poruszać się po tej substancji za sprawą chakry skupionej w stopach. Technika jest nieskuteczna również na inne osoby, które korzystają z Mizuame Nabara, gdyż wiedzą w jaki sposób skoncentrować energię by obejść jej działanie. Średnica stworzonej "kałuży" wynosi maksymalnie 15 metrów.
Chakra: 3.000
____________________________________________________________________________
Suirou no Jutsu
Jutsu polegające na zamknięciu przeciwnika w wodnej kuli. Z tej techniki nie da się wydostać w żaden sposób. Oponentowi, na którym została użyta ta technika grozi uduszenie, które następuje po sześciu turach. Osoba która wykonuje to jutsu posiada tylko jedną wolną rękę, ponieważ druga musi stykać się z kulą. Gdy tylko ją puści, woda rozlatuje się, a przeciwnik zostaje uwolniony. Technika wymaga zbiornika wodnego. Możliwe jest też wyplucie wody z ust.
Chakra (ze zbiornika): 3.000
*Chakra (z ust): 5.000
Chakra za utrzymanie: 500
*Wymaga ninjutsu rangi A
____________________________________________________________________________
Offline
Forum oparte na FluxBB